heej 
Jeg kan godt forstå dit tudeoplæg!
Det beskriver hvordan jeg selv har det indeni, og jeg føler ikke nogen andre forstår mig 100%, andet end dem jeg har har læst med samme problem, jeg har læst mange mange oplæg om pco/pcos piger, men aldrig selv deltaget i en tråd
jeg har lige nu oprettet en profil herinde
Jeg håber min egen historie bliver en solskins historie som så mange andre jeg har læst, og det håber jeg også din bliver

Jeg har vidst i godt vel 2 år, måske 3 at jeg har pcos, jeg opdagede det ved at min mens udeblev da jeg skulle holde ppille pause efter ny opstart af ppiller, min mens var uregelmæssig før dette, men tænkte ikke yderligere over det
Jeg blev henvist til en gynækolog af min læge, hvor jeg fik konstateret pcos, der gik meget meget lang tid imellem mine menstruationer, kunne have 1 om året
Min gynækolog sagde at det ville blive bedre hvis jeg tabte mig, og tabte i alt 7 kg. og sidste år havde jeg en periode hvor min mens kom hver anden måned ca. så det var blevet lidt forbedret
jeg er ikke svært overvægtig overhovedet, men har lidt ekstra
I december 2015, besluttede jeg og min kæreste igennem 4 år, at nu skulle det være tid! Og vi fik tid hos junoklinikken i hillerød d. 14 januar 2016, min kæreste skulle aflevere sædprøve, og blodprøver, og jeg skulle have taget et nyt celleudskrab, og nogen nye blodprøver alt dette har vi gjort
Jeg fik den besked hvis min menstruation ikke havde vist sig inden 14 dage skulle jeg ringe, (havde tyk slimhinde så hun mente den var lige på trapperne) d. 02.02.2016 var jeg tilbage på klinikken fordi min menstruation selvfølgelig ikke var dukket op
men så fik jeg provera til at sætte den igang, klinikken har haft ferie i den her uge (uge7) og selvfølgelig er det ligepræcis DEN uge af alle min mens kommer, det var meningen jeg skulle scannes på 3. dagen, og 8. dagen, det 8. dagen i dag
Jeg har tid på klinikken imorgen formiddag, er spændt på hvad de siger, håber virkelig vi starter hormon behandlingen imorgen
vil så gerne igang nu, og er møg utålmodig 
det blev lige en lang smøre, men tænkte det kunne være rart at støtte hinanden i samme situation, med Venlig Hilsen Cille
Anmeld
Citér