Jeg lærer det nok aldrig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2016

Bshizzle

Som der blir skrevet.. Så ville jeg osse ha ændret det samvær. 

Her har aftalens med min store drengs Far osse været sådan lidt løst, men han har altid haft muligheden for at se sønnen mere. 

Men eftersom man lever hvert sit liv og han osse skal ha tid til hans eget liv og planer.. Så er der hver anden weekend og så kan han ringe så tosset han vil til ham. 

Jeg ville aldrig øffe over at han laver andre planer.. Faktisk ikke blande mig i hver han bruger hans tid på. 

Jeg sætter bare pris på at han ser ham i hans weekender som aftalt.  

Så måske du skulle hive fat i ham og få lavet nyt samvær.. Og fortælle ham at han måske aftale mindre (i hverdagen f.eks) så hverken datteren eller du har forhåbninger om at han dukker op alle de dage. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2016

lineog4

Sedigfor skriver:

Ja, nu skriver jeg lige en tråd mere

Demme gang om min datters far. Ja jeg er ved at blive skør over alle de undskyldninger han kommer med for at han ikke kan komme og se sin datter, han plejer at komme. mandag, Onsdag og Fredag os har han hende hver anden weekend. Men en eller to dage af de dage i hverdagene kommer han ikke alligevel fordi han ikke luge magtede eller vil stå op �� " han abejder om natten " så som i denne her uge har han haft ferie, vores datter er startet i vuggestue, dog blevet syg :/. Men han kom en dag i denne uge, han skulle ha været her igår men han havde det så ih og åh så dårligt men kan godt tage ud og spille fodbold? . Ved ikke om det er mig den der galt med, før i tiden kunne vi tage ud og købe tøj til hende sammen men efter jeg fortalte ham at jeg altså ingen følelser har for ham, er det som om at han er blevet lidt ligeglad med vores datter. 

Når jeg skriver og spørg om han ikke skulle komme idag, svare han enden ikke eller os så ser han den og lader vær med at svare eller os så svare han på noget helt andet end det jeg spurgte om. Er virkelig ved st blive skør over det, plus det påvirker mig helt vildt, da jeg ikke selv har en far og bestemt ikke ønsker dette for min datter.

tak hvis du læste det hele ��. Havde brug for at komme ud med det, har ikke rigtig nogle at snakke med om det 

Det kunne godt lyde til I har villet for meget og troet for meget på det kunne lade sig gøre at far næsten har lige så meget med sit barn at gøre som hvis I boede sammen, og nu viser det sig det ikke kan lade sig gøre. 

Det er virkelig prisværdigt I har forsøgt en model hvor forholdet mellem barn og forældre lider så lidt som muligt under at mor og far ikke er sammen, men spørgsmålet er om det er muligt, og om det er den bedste måde. 

Du skriver han ikke har andet end fodbold, arbejde og sove - men der skal måske også komme en kæreste ind, dates ind, få købt ind, lavet mad, vasket tøj - klare en husholdning. så måske er det tiden til at kaste håndklædet i ringen og sige: nu laver vi noget fast som du tilgengæld skal holde. Du har vores datter hveranden weekend og så henter du fra vuggestue hver onsdag og har hende hjemme hos dig til hun skal puttes hvor hun afleveres hjemme hos mig. Vi holder fødselsdage sammen for vi kan samarbejde og måske på sigt skal vi være mere sammen, men ikke nu hvor vi er to forskellige steder i forhold til følelser for hinanden. 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Newsence

Sedigfor skriver:

Jeg synes bare han skal mande sig op, især når det er ham selv som jar bestemt hvornår og hvordan. 

Samværet er så meget fordi hun før har glemt ham. 

Ja undskyld mig men hans liv går ud på at sove, stå op, spise aftensmad, se fodbold og gå på arbejde.

Jeg syntes du er meget fordomsfuld.. Hvad hans liv består af ved du reelt set ikke noget om..  Og ja han har selv bestemt samværet og har sikkert haft de bedste intentioner og nu må I bare begge indse at det ikke virkede og så komme videre.. Find en ny ordning der tilgodeser både jer som forældre og især jeres barn. Du kan være bitter og ødelægge jeres samarbejde eller du kunne vælge en anden tilgang og være løsningsorienteret og så få skabt en ordning han er i stand til at overholde.

og måske skal du måske indse at ture og købe tøj og div nok hører fortiden til for det virker som om han holder afstand grundet din udtagelse om følelser og det er jo reelt nok at han ikke vil risikere noget. Hans metode er nok bare ikke den bedste.. 

Husk det er så nemt bare at sige at en person skal mande sig op og tage sig sammen men det er som regel ikke så nemt alligevel.. Der kan være mange grunde til at det er gået som det er uden at det behøver have noget med dig eller hans barn at gøre.. Husk at mange kæmper kampe som ingen kan se.. Du ved jo ikke hvad der foregår så at han  "bare" skal mande sig op KAN uden du ved det være en helt umulig og uoverskuelig opgave..

så fokuser på at få løst problemet istedet for at fokusere på dine negative holdninger og meninger.. 

Så igen vil jeg foreslå mere sammenhængende samvær til gengæld færre gange om ugen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.