Jeg lærer det nok aldrig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
12 svar
11 synes godt om
20. februar 2016

Sedigfor

Ja, nu skriver jeg lige en tråd mere

Demme gang om min datters far. Ja jeg er ved at blive skør over alle de undskyldninger han kommer med for at han ikke kan komme og se sin datter, han plejer at komme. mandag, Onsdag og Fredag os har han hende hver anden weekend. Men en eller to dage af de dage i hverdagene kommer han ikke alligevel fordi han ikke luge magtede eller vil stå op �� " han abejder om natten " så som i denne her uge har han haft ferie, vores datter er startet i vuggestue, dog blevet syg :/. Men han kom en dag i denne uge, han skulle ha været her igår men han havde det så ih og åh så dårligt men kan godt tage ud og spille fodbold? . Ved ikke om det er mig den der galt med, før i tiden kunne vi tage ud og købe tøj til hende sammen men efter jeg fortalte ham at jeg altså ingen følelser har for ham, er det som om at han er blevet lidt ligeglad med vores datter. 

Når jeg skriver og spørg om han ikke skulle komme idag, svare han enden ikke eller os så ser han den og lader vær med at svare eller os så svare han på noget helt andet end det jeg spurgte om. Er virkelig ved st blive skør over det, plus det påvirker mig helt vildt, da jeg ikke selv har en far og bestemt ikke ønsker dette for min datter.

tak hvis du læste det hele ��. Havde brug for at komme ud med det, har ikke rigtig nogle at snakke med om det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2016

AlberteSophie

Han kommer godt nok også ofte, jeg tænker fedt hvis det holder ���� 

Det lyder til at han har følelser for dig, og så giver det god mening at han trækker sig. Ikke fra jers datter, men dig! Det klart.

gi ham lidt tid og lad hver at pres ham. Det ham der går glip af sin datter.

Anmeld Citér

20. februar 2016

Fremad

Forstår gidt din frustrationer...

Jeg stod der selv for nogle år siden, og det endte med at kontakten helt blev brudt da hun var Ca 6 mdr....

Idag er hun knap 11 år og kontakten er lige så stille begyndt at komme...dog kun pr sms og billeder....

Vi valgte det i sin tid sammen fordi det var det bedste for vores datter.... Og jeg er taknemmelig for han erkendte, satte hende først når det kom til stykket og holdte vores aftaler....

Jeg måtte erkende at man kan prøve lige så meget man overhovedet kan og mere til, men man kan ikke tvinge en til at være forældre..eller opføre sig som en og til at se sit barn...

Stort kram herfra....

Anmeld Citér

20. februar 2016

Sedigfor

sscm skriver:

Forstår gidt din frustrationer...

Jeg stod der selv for nogle år siden, og det endte med at kontakten helt blev brudt da hun var Ca 6 mdr....

Idag er hun knap 11 år og kontakten er lige så stille begyndt at komme...dog kun pr sms og billeder....

Vi valgte det i sin tid sammen fordi det var det bedste for vores datter.... Og jeg er taknemmelig for han erkendte, satte hende først når det kom til stykket og holdte vores aftaler....

Jeg måtte erkende at man kan prøve lige så meget man overhovedet kan og mere til, men man kan ikke tvinge en til at være forældre..eller opføre sig som en og til at se sit barn...

Stort kram herfra....

Min datter er " kun " 10 snart 11 mdr 

Håber så meget at han mander sig op.

Anmeld Citér

20. februar 2016

Sedigfor

AlberteSophie skriver:

Han kommer godt nok også ofte, jeg tænker fedt hvis det holder ���� 

Det lyder til at han har følelser for dig, og så giver det god mening at han trækker sig. Ikke fra jers datter, men dig! Det klart.

gi ham lidt tid og lad hver at pres ham. Det ham der går glip af sin datter.

Har sagt at han kan hente hende men det gider han heller ikke, vi kan nemt snakke sammen når han er her for at være sammen med hende men når så han er kørt, så den helt galt. Jeg sagde os til ham inden jeg smuttede at jeg altså ingen følelser har for ham, så han viste det jo godt. 

Det holder jo ikke, det er så frusterende for ønsker virkelig bare at han vil sin datter. Ved ik om det er hans mor som måske har noget med det at gøre. For der har før gået næsten to mdr inden han selv spurgte til hvornår han skulle se hende. Plus hun før ikke har kunne kende ham fordi han ikke gad at komme eller ha hende. 

Han skal komme netop fordi hun ikke har kunne kende ham før. (:

Anmeld Citér

20. februar 2016

SofiaMik

Hvad med at ændre lidt på samværet, så han f.eks får hende en ekstra dag i sammenhæng med hans weekender og så til gengæld kun 1 dag i ugen. Måske nemmere at få til at hænge sammen for ham? 

Anmeld Citér

20. februar 2016

Sedigfor

SofiaMik skriver:

Hvad med at ændre lidt på samværet, så han f.eks får hende en ekstra dag i sammenhæng med hans weekender og så til gengæld kun 1 dag i ugen. Måske nemmere at få til at hænge sammen for ham? 

Han har hende fra Lørdag til Mandag, da han skal arbejde Mandag nat, også aflevere han hende kl 13:00 istedet for kl 18:30 som endelig er aftalt, alt samvær er faktisk aftalt så han kan være sammen med hende altså ham der har bestemt det. Så det undre mig lidt.

Anmeld Citér

20. februar 2016

SofiaMik

Måske det ændrer sig, når hun bliver lidt større og "sjovere" min erfaring med min egen kære mand (vi er sammen) er, at han har været langt mere på, når de er kommet ud over baby alderen.

Anmeld Citér

21. februar 2016

Newsence

Jeg ville også overveje at ændre samvær.. Det er tit han skal komme og det låser jo hans liv en del.. Måske han kun skulle komme i hverdagen i den uge hvor han ikke har hende i weekenden.. 

Og så kan du jo ikke gøre så meget.. Det er hans valg om han vil komme eller ej.. 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Sedigfor

Newsence skriver:

Jeg ville også overveje at ændre samvær.. Det er tit han skal komme og det låser jo hans liv en del.. Måske han kun skulle komme i hverdagen i den uge hvor han ikke har hende i weekenden.. 

Og så kan du jo ikke gøre så meget.. Det er hans valg om han vil komme eller ej.. 

Jeg synes bare han skal mande sig op, især når det er ham selv som jar bestemt hvornår og hvordan. 

Samværet er så meget fordi hun før har glemt ham. 

Ja undskyld mig men hans liv går ud på at sove, stå op, spise aftensmad, se fodbold og gå på arbejde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.