Ja, nu skriver jeg lige en tråd mere
.
Demme gang om min datters far. Ja jeg er ved at blive skør over alle de undskyldninger han kommer med for at han ikke kan komme og se sin datter, han plejer at komme. mandag, Onsdag og Fredag os har han hende hver anden weekend. Men en eller to dage af de dage i hverdagene kommer han ikke alligevel fordi han ikke luge magtede eller vil stå op " han abejder om natten " så som i denne her uge har han haft ferie, vores datter er startet i vuggestue, dog blevet syg :/. Men han kom en dag i denne uge, han skulle ha været her igår men han havde det så ih og åh så dårligt men kan godt tage ud og spille fodbold?
. Ved ikke om det er mig den der galt med, før i tiden kunne vi tage ud og købe tøj til hende sammen men efter jeg fortalte ham at jeg altså ingen følelser har for ham, er det som om at han er blevet lidt ligeglad med vores datter.
Når jeg skriver og spørg om han ikke skulle komme idag, svare han enden ikke eller os så ser han den og lader vær med at svare eller os så svare han på noget helt andet end det jeg spurgte om. Er virkelig ved st blive skør over det, plus det påvirker mig helt vildt, da jeg ikke selv har en far og bestemt ikke ønsker dette for min datter.
tak hvis du læste det hele . Havde brug for at komme ud med det, har ikke rigtig nogle at snakke med om det
Anmeld
Citér