mig og kæresten venter vores første barn her til marts, men synes hans attitude over for mig er så tarvelig engang imellem og nogle gange er der bare for meget for mig som fir eksempel idag
vi passer hans lille nevø og han lå og sov middagslur og så tænker jeg bare at så var det nu man lige skulle gribe chancen og få gjort lidt rent, men han vælger og ligge sig på sofaen og ja det irritere mig helt vildt faktisk men vælger ikke at sige noget til ham, han ved jeg lider af mange plukveer for tiden og har et bækken der gør rigtig ondt, han havde mere travlt med ligge på sofaen og sige jeg skulle passe på mig selv og slappe af og det irriteret mig så meget til sidst at jeg fik sagt at det også er lidt svært for mig og slappe af når jeg skal gøre alting selv, og så blev han sur og rejser sig fra sofaen og siger han vidste han ikle kunne få lov til at ligge og slappe af. Og så tog han støvsugeren og støvsuger over det hele...
Men synes hans attitude over for mig lige siden har været mega tarvelig og han taler ikke pænt og jeg får kun sure svar så sagde til ham at jeg gik ovenpå så kunne han komme op og tale med mig når han gad for gad ikke flere sure svar og jeg ligger så bare her i sengen og tuder som et lille barn
mine hormoner er på højtryk i øjeblikket, synes bare ikke det retfærdig at skal have sådan en sur kæreste herhjemme og synes det er tit efterhånden
havde bare lige brug for komme af med det 
Her får du det råt og usødet. I min verden er det din kommunikation, der er helt gal i denne situation. Der er ingen voksne mennesker der kan lide at få ordre eller blive punket.
Jeg har selv en på to og de er en mundfuld.... Han har sikkert haft rigtig meget brug for at slappe af.
Du har ikke forventningsafstemt med ham overhoved, men kommer dine forventinger over hans hoved. Det er en helt anden sag hvis han havde lovet at bruge pausen til at gøre rent.
Gør dig selv den tjeneste at øve dig i at forventningsafstemme med ham. Og når du giver feedback så sørg for at den er konkret og ikke "du gør aldrig rent" som er et generelt udtryk.
Du ender med at blive skilt hvis I ikke lærer at forventningsafstemme. Man er meget mere presset uden søvn og med en lille baby.
Anmeld
Citér