hvad gør i når jeres barn/børn får vredes udbrud, fordi barnet/børnene ikke får den/deres vilje? - hvad takler i det/dem?
Har en på næsten 5, barnet bliver noget så vred.
En episode idag.
Vi går i en by, barnet får lov at kigge i by, vi skal lige pludselige skynde os ud fordi barnet skal tisse. (Hvilket selvfølgelig var et uheldigt tidspunkt)
men vi når at se det meste, men det mente barnet ikke.
Barnet vil så tilbage og jeg siger at det kan vi ikke nå, vi skal nå de andre som var ude og se efter et sted vi skulle spise men på vej tilbage kunne vi gå derind igen.
SÅ begynder dramaet, plager hele vejen, begynder at spytte, vi ankommer til spise stedet og ska vente 5min på de får plads til os, barnet sætter sig ned på gulvet, så alle går ind i barnet nærmest, med et sur og irriterende ansigt og man er ikke i tvivl om barnet bare vi være på tværs. Barnet får øje på en ballon og jeg siger NEJ!! Plager og plager hvor jeg så forklar hvorfor det er et nej! Så går verden fra hinanden, og tilsidst får jeg nok efter flere advarsler, så jeg tager under barnets ene arm og løfter barnet op og siger "nu det nok, vi går ud i bilen" og begynder at gå mens jeg har fat under armen hvor barnet trækker højre arm og svinger den ind i maven på mig og er rigtig vred. 
Barnet lover at stoppe og vi går ind og spiser med de andre, der går længe før barnet bløder op.
Jeg er meget ked af det inden i
fordi jeg kommer derud jeg ikk har lyst til at være "sur, meget vred i stemmen og lidt høj og dyb i stemmen"
hvorfor kan mit barn ikke bare høre efter "mens legen er god"?
Mit barn har næsten dagligt et udbrud nogen gange over et simpel lille stykke legetøj 

Anmeld
Citér