Godmorgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
suanne85 skriver:

Årh mind mig ik om hvad jeg skulle ha lavet i dag. Skulle have sovet lige nu men de dumme underboer

Ellers skal jeg slappe af og så vente på jeg skal hente den bette i vuggestue igen og så skal vi bare hygge

Ejj din stakkel.

Hvad med at drøne ned til apoteket og købe dig et par af de gule skum-ørepropper??? Du skal jo have sovet for pokker!!!

Knus
Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Vingummien

Rosa skriver:

Ejj din stakkel.

Hvad med at drøne ned til apoteket og købe dig et par af de gule skum-ørepropper??? Du skal jo have sovet for pokker!!!

Knus
Rosa

er lidt for langt derned når man er smadret. Og tror ikke de hjælper på det her. Hele lejligheden vibrerer

Anmeld

24. september 2009

Mira0911

Skal ikke lave en dyt.. End at hygge med bette....

Anmeld

24. september 2009

oo

LauraLW skriver:

Kigge på min bachelor... bande bachelor langt væk... skrive lidt på bachelor.... kigge lidt mere på bachelor... osv osv.

jep...det er præcis det samme herhjemme

Anmeld

24. september 2009

tumle81

Jeg skal til jm i dag, er temmelig spændt på det hele..
Har haft rigtig mange smerter i mit bækken i de sidste 14 dage, så det er rigtig øv!!

Ellers skal jeg bare slaoppe af og lave ingenting...

Knus Kathrina 35+2

Anmeld

24. september 2009

MorTilGustav

Jeg skal bage pølsehorn med en veninde i eftermiddag  Ellers bare slappe af

Anmeld

24. september 2009

Berg

Ja det er en dejlig dag i dag. Har lige fundet ud af at jeg ENDELIG har tabt det sidste kilo, taget på under graviditeten.
Startede dagen med en løbetur på løbebåndet mens baby sov.
Herefter en gang støvsugning, leg og snak med baby som nu sover igen. I eftermiddag skal vi have besøg af vores rare præst, for at snakke lidt om den snartkommende barnedåb. Vil lige bage en æbletærte til lejligheden.
Ellers er der jo kun tilbage at nyde dagen i fulde drag!

Anmeld

24. september 2009

Na-Wi

Jeg skal fejre min fødselsdag med alle dem jeg holder af.. Så har jeg lige været hos frisøren da en af gaverne fra kæresten var lidt forkælelse der

Senere skal jeg hjem til de gamle og spise middag, sammen med min lillesøster som utroligt nok også har fødselsdag idag..
Så det er bare ren hygge dag

God dag til jer alle
Nanna 34+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.