Godmorgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dejlige damer   Hvad skal I så lave på denne herlige dag fuld af muligheder?

Jeg skal selv intelligensteste en formodet dyssocial  (psykopat) her i næste uge så det skal jeg forberede mig til og så skal jeg fremlægge testresultater for en injdbrudstyv jeg testede i tirsdags for min supervisior og få supervision på det.

Bagefter skal jeg hjem og gøre hovedrent så jeg kan være bekendt at få Diana og Lucas på besøg i morgen

Jeg ønsker jeg alle sammen en herlig dag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

TbCp

Rosa skriver:

Jeg skal selv intelligensteste en formodet dyssocial  (psykopat) her i næste uge så det skal jeg forberede mig til og så skal jeg fremlægge testresultater for en injdbrudstyv jeg testede i tirsdags for min supervisior og få supervision på det.

Bagefter skal jeg hjem og gøre hovedrent så jeg kan være bekendt at få Diana og Lucas på besøg i morgen

Det lyder simpelthen som det mest spændende job du har! Hvad er det du er uddannet som?

Jeg har en syge/fridag idag fordi Liva kastede op igår eftermiddags, så ville gerne være sikker på hun var på toppen inden hun kom i dagpleje igen.
Så jeg skal bruge dagen på at hygge med/nusse om min datter, vaske tøj, rydde op og gøre rent. Det trænger men får det bare aldrig gjort i weekenden, så når der lige er sådan en hel dag her vil jeg bruge den på det.
Tør alligevel ikke tage nogle steder med Liva hvis hun begynder at kaste op igen. 

Anmeld

24. september 2009

Diana...

Rosa skriver:

Åhh idag går dagen med en LAAANG gåtur og rengøring og lege kravle leg med Lucas (hvem kommer først hen til hunden). Så skal jeg hen til frisøren og have vokset bryn hvis de har tid til mig de har svigtet mig lidt på det sidste ha ha.

Og Ihh hvor vi glæder os til i morgen   Hvad tid skal vi komme? og ligger det LAAANGT fra st?

Knus Diana

Anmeld

24. september 2009

frk Jensen

Jeg er i skole nu... Gaaaaab...
Min moar henter marcus fra dagplejen idag, så de kan nå at hygge inden de skal ud og rejse.

Jeg har fri halv fire fra skole, og så tøffer jeg også ud til mine forældre.
Skal starte til linedans igen i aften, dahm det bliver nice at komme igang igen..

Og så kommer kæresten i aften når vi er kommet hjem...

Imorgen kommer vores sp for sidste gang, og så står den på gåtur med Sabina og Philip´sen...

Knus Betina..

Anmeld

24. september 2009

MetteT

Jeg ska bare slappe heeeelt af...
Kathrine mente der sku være fest fra 3.30-5.00 i morges, så jeg er lidt balderet.. Men stakkels pige altså, så måtte man vække hende kvart i 7 da Steffen sku køres på arbejde.
Kathrine ska nemlig i heldags legestue med dagplejen i dag og de har desværre ikke velegnede lokaler her i området endnu, så der sku hun køres op..
Spændende hvordan det kommer til at gå, ska hente hende igen når Steffen har fri 15.15, så ska vi op at ha en rundvisning deroppe.. Men det er det længste hun har været afsted endnu. så moaren er meget spændt..

Go dag til jer alle..
Knus Mette

Anmeld

24. september 2009

LauraLW

Kigge på min bachelor... bande bachelor langt væk... skrive lidt på bachelor.... kigge lidt mere på bachelor... osv osv.

Anmeld

24. september 2009

Moderator

TbCp skriver:

Det lyder simpelthen som det mest spændende job du har! Hvad er det du er uddannet som?

Jeg har en syge/fridag idag fordi Liva kastede op igår eftermiddags, så ville gerne være sikker på hun var på toppen inden hun kom i dagpleje igen.
Så jeg skal bruge dagen på at hygge med/nusse om min datter, vaske tøj, rydde op og gøre rent. Det trænger men får det bare aldrig gjort i weekenden, så når der lige er sådan en hel dag her vil jeg bruge den på det.
Tør alligevel ikke tage nogle steder med Liva hvis hun begynder at kaste op igen. 

Jeg er ved at være færdig som psykolog. Lige nu er jeg i praktik i retspsykiatrien og ja - det er megaspændende!!!

Hygge-nussedag lyder da bare dejligt - jeg eeeeelskede når min mor havde den slags dage med mig

Anmeld

24. september 2009

Munder

Arbejde....Har nogle budgetter der absolut ikke stemmer overens med virkeligheden, så det skal udredes.....

I aften står den på møbelsamling og maling af vægge, da vi er ved at lave nyt værelse til Andrea.

Anmeld

24. september 2009

Moderator

Diana... skriver:

Åhh idag går dagen med en LAAANG gåtur og rengøring og lege kravle leg med Lucas (hvem kommer først hen til hunden). Så skal jeg hen til frisøren og have vokset bryn hvis de har tid til mig de har svigtet mig lidt på det sidste ha ha.

Og Ihh hvor vi glæder os til i morgen   Hvad tid skal vi komme? og ligger det LAAANGT fra st?

Knus Diana

Jamen jeg glæder mig mindst ligeså meget   Hvis du kan lande på stationen omkring kl 15 så henter jeg jer der og så går vi heeele vejen ned af Strøget, så bor jeg nemlig ca. nede for enden   Det tager ca. 15-20 minurtter hvis der er mange mennesker...

Skal jeg have noget specielt klar til jer? Ud over lidt lækkert selvfølgelig   Og hvad må Lucas få? Mariekiks?

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

Rosa skriver:

Årh mind mig ik om hvad jeg skulle ha lavet i dag. Skulle have sovet lige nu men de dumme underboer

Ellers skal jeg slappe af og så vente på jeg skal hente den bette i vuggestue igen og så skal vi bare hygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.