Update på test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2016

grinny

RGN skriver:

Nu ved jeg ikke hvor meget og hvordan en ÆL sprøjte kan påvirke en graviditetstest, men den er uden tvivl positiv. 

De kan påvirke op til 14 dage med positivt udslag, men skulle meget gerne blive svagere og svagere. 

Testene er fra dag 12 og 13 og den ser ikke ud til at være blevet svagere - så der er håb 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2016

Steffecph

Har fulgt med på sidelinjen hele vejen! Jeg synes den ser positiv ud! Håber sådan den er der for jer 

Anmeld Citér

16. februar 2016

BigHope13

grinny skriver:

Har startet min morgen med en test - synes i den er tydeligere? 

Ved ikke selv om jeg selv synes at den er tydeligere, men i hvert fald ikke så svag at jeg har mistet håbet, den burde vel her 13 dage efter være meget svag? 

Nå men i får lige et billede og igår testen og i dag testen 

Første billede er fra i går

Den er da positiv 

Anmeld Citér

16. februar 2016

migxher

HCG fordobles jo hver 2. dag, så prøv da igen imorgen og så burde den da klart være mere positiv (: Men jeg tror nu stadig den er positiv.
Den ligner den test jeg lavede 3+2, og jeg ventede 3 dage mere og bang, så var der ingen tvivl. 

Anmeld Citér

16. februar 2016

AnonymMor

grinny skriver:

Har jeg lige prøvet, nu er de begge selvfølgelig over tid, men den fra i dag er da kun blevet meget tydeligere af at ligge.

Til venstre i går og højre i dag

Uh det tegner godt 

håber så meget for jer 

Anmeld Citér

16. februar 2016

KissMeKissMeKissMe

Ej hvor er det fedt! Håber lever da i bedste velgående med de tests.  Opdater endelig i morgen! 

Anmeld Citér

16. februar 2016

Krydserfingre

Min krop er fyldt med gåsehud nu! For Søren altså! Jeg vil gerne være den positive optimist og være den første der siger stille tillykke! Endelig! 

Anmeld Citér

16. februar 2016

o1Mutte

grinny skriver:

Begynder også selv at tro på det, tænker den ville være blevet en del svagere hvis det var ÆL sprøjten der gav udslaget 

Det ville den helt sikkert især når det er så længe siden du tog den 

Anmeld Citér

16. februar 2016

FrkC

Uf hvor ser det lovende ud  

Anmeld Citér

16. februar 2016

Lilotte87

Den er god nok! Der er fin stigning fra i går 

Forsigtigt men GIGANTISK tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.