Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M&J87 skriver: Den ser mere positiv ud i dag end igår! Så der er en udvikling. Jeg krydser sådan for dig! Nu må det være din tur ❤️❤️❤️
Den ser mere positiv ud i dag end igår! Så der er en udvikling. Jeg krydser sådan for dig! Nu må det være din tur ❤️❤️❤️
Det ville jo være fantastisk Er det virkelig os nu
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uha, det der ser godt nok lovende ud..!! Jeg håber virkelig, den bliver ved med at udvikle sig sådan, for den er da rigtig flot allerede!
lineog4 skriver: En test der fik tårerne til at presse på hos mig. Aner intet om når man er i behandling, men det der er en test der indikerer du nu skal igennem en graviditet med en masse følelser og jeg blev simpelthen så glad så tårerne trillede.
En test der fik tårerne til at presse på hos mig. Aner intet om når man er i behandling, men det der er en test der indikerer du nu skal igennem en graviditet med en masse følelser og jeg blev simpelthen så glad så tårerne trillede.
Hvor er du sød
Og jeg håber virkelig at det er denne gang
Lisbeth1985 skriver: Det der er ikke pga. ovitrellen!! Jeg krydser fingre for jer:-)
Det der er ikke pga. ovitrellen!! Jeg krydser fingre for jer:-)
Ihh hvor er det altså spændende, kan slet ikke tro det
Mor11 skriver: Jeg har det ligesom Line skriver! Er helt rørt på jeres vegne, den er stensikkert positiv søde grinny
Jeg har det ligesom Line skriver! Er helt rørt på jeres vegne, den er stensikkert positiv søde grinny
I er bare så søde
Tusind tak, jeg endnu, tør ikke tro helt endnu før blodprøven
Uhhh det ser spændene ud
Hvornår er der blodprøve
Inger skriver: Uhhh det ser spændene ud Hvornår er der blodprøve
Først på mandag og det er ikke på Rigshospitalet så får først svar tirsdag eller onsdag (men jeg ved det jo langt tid før, haha)
Jeg tror på den
Nu ved jeg ikke hvor meget og hvordan en ÆL sprøjte kan påvirke en graviditetstest, men den er uden tvivl positiv.
o1Mutte skriver: Jeg tror på den
Begynder også selv at tro på det, tænker den ville være blevet en del svagere hvis det var ÆL sprøjten der gav udslaget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128