Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Anonym skriver:
Tak for dit svar, men der var ingen grund til også lige og smide din mening med. Min mand har lige fået konstateret kræft , han kan ikke helbredes. Han er 29 år gammel og fsr til 2 små børn under 5 år!!! og vi har brugt tid og penge på hans sygdom og på tiden inden han fik beskeden og på efterregninger som vi knap har haft til pga ovenstående . Derfor ville det være rigtig rart med de ekstra penge så bugdetten kunne komme op og køre igen . Bare indtil der er styr på vores situation som der langt fra er pt. Men tak, tak fordi du lige skal trampe. Ja det giver da så super god mening det hele. Hold nu helt op man. God aften!!!!
Jeg ved hvordan det er at miste sin mand til kræft og stå alene med små børn. Min mand døde for snart tre år siden, og vores børn var dengang knap 3 og 5 (næsten 6) år.
Jeg ved ikke meget om systemet, når man er terminal, da min mand kun var diagnosticeret i 14 dage inden hans død, og derfor stadig fik alm. løn fra sit arbejde, men det følelsesmæssige har jeg stået i. Hvis jeg på nogen måde kan hjælpe, må du gerne skrive. Det er en voldsom situation at stå i.
Mange tanker fra mig....
Anmeld
Citér