sscm skriver:
Åh det gør mig ondt at høre....
På jeres alle vegne.... Som datter til en uhelbredelig syg, så være obs på i kan søge legater. Få fra forsikringen mm... Jeg ved hvor meget det også tære på økonomien når sygdommen rammer, så håber i kan få lidt de forskellige steder fra så der er lidt mindre at tænke på økonomisk
Tusind tak. Vi kæmper for og finde ud af det hele pt. Måske det var hårdt skrevet, og han har været på kh lidt tid før beskeden om kræften, derfor ved jeg og vi også hvordan mange Idag ser ned på folk på kh og det iretere mig grænseløst at man altid lige skal sparkes til. Jeg har arbejdet hele mit liv indtaget når jeg har været på barsel, og er igang med uddannelse og holder ved så længe min mand er så meget med og "på" herhjemme som nu, så vi er altså ikke bare sådan et par der rager til os og brokker os over for lidt penge eller hvad ved jeg, men gu er det da træls at mine feriepenge alligevel ikke giver os noget ekstra , især lige pt ... Men tusind tak, som sagt er vi i gang med og finde ud af det hele i kaosset, var ikke klar over der er legater man kan søge, det vil jeg kigge på. Tak
Anmeld
Citér