Pigenavn ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
de er søde begge to...
Synes TbCp's idé om Clara Alma er rigtig god
hvis jeg SKAL vælge mellem de to...hmmmmmmm.... så bliver det Clara..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

mor_sabina

Maise skriver:

Nå piger. så er vi blevet enige om to navne herhjemme. Jeg havde rigtig mange navne jeg kunne lide, elsker gammeldags navne. Vi er blevet enige om at hun enten skal hedde: 

ALMA eller CLARA.

Men hvilken et skal vi vælge ?

mvh mai

Jeg kan også bedst lide Alma synes bare det er så fint det navn
Sabina- som ikke fik en åbenbaring da hun så ham men havde bestemt at han var en Phillip Emil så det blev han

Anmeld

24. september 2009

Maise

hmmm sagen er at enten skal hun hedde:

Alma Elizabeth Holmgaard (mellemnavnet opkaldt efter hans mor)
eller
Clara Mia Holmgaard          ( mellemnavnet opkaldt efter min mor )

Havde selv tænkt på Clara Alma holmgaard eller omvendt, men det vil manden ikke helt være med til. Hmm må prøve at høre ham igen.
Jeg takker for jeres indlæg.

mvh Mai

Anmeld

24. september 2009

oo

Maise skriver:

hmmm sagen er at enten skal hun hedde:

Alma Elizabeth Holmgaard (mellemnavnet opkaldt efter hans mor)
eller
Clara Mia Holmgaard         ( mellemnavnet opkaldt efter min mor )

Havde selv tænkt på Clara Alma holmgaard eller omvendt, men det vil manden ikke helt være med til. Hmm må prøve at høre ham igen.
Jeg takker for jeres indlæg.

mvh Mai

Så syntes jeg klart Alma Elizabeth er det dejligste!

Anmeld

24. september 2009

Maise

Så syntes jeg klart Alma Elizabeth er det dejligste!

Ja det har også været mit 1 valg længe, men den sidste måneds tid har manden haft en ide om at hun skal hedde Clara. Hmm er i tvivl.
Alma hed min mormors moster og Clara hed min oldemor.
Det havde været nemmere hvis det blev en dreng for så skulle han bare hedde Arthur.

Anmeld

24. september 2009

FrkT

Jeg elsker navnet Clara, det er min egen favorit også (dog IKKE mandens). Men vil faktisk alligevel råde jer til at vælge Alma, som jeg OGSÅ synes er rigtig sødt, simpelthen fordi Clara er blevet så populært, at det nok bliver en af dem der; "Hej jeg hedder Clara H" og "ja, jeg hedder så Clara N" og "vi har også en Clara K i klassen".... hehe. Så er det da bedre med et navne alle andre ikke også hedder, vil jeg sige.

Anmeld

24. september 2009

maria_wlt

Jeg ville også vælge Alma.....ikke så originalt som Clara..

Anmeld

24. september 2009

Ansemusen

Jeg synes helt klart at Clara er sødest! Det hedder min søster på 3 år faktisk.æ Alma er mere specielt, hvis det er det I går efter! Men Clara Alma ville også være rigtig sødt!

Anmeld

24. september 2009

Ansemusen

Mener du ikke, at Alma er MERE originalt, altså mere specielt, end Clara? Jeg kender nemlig ikke en eneste Alma, kun en ilder *griner*

Anmeld

24. september 2009

Maise

Ansemusen skriver:

Mener du ikke, at Alma er MERE originalt, altså mere specielt, end Clara? Jeg kender nemlig ikke en eneste Alma, kun en ilder *griner*

Jeg har siden jeg blev gravid ville have at hvis det blev en pige skulle hun hedde Alma. Men pludselig havde jeg også bare Clara på hjernen. Kender heller ingen der hedder Alma, men min svigerinde siger at det er populært at hedde Alma i Kbh, men nu bor jeg i korsør, tror ikke det er så udbredt på landet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.