Pigenavn ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.525 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Maise

Nå piger. så er vi blevet enige om to navne herhjemme. Jeg havde rigtig mange navne jeg kunne lide, elsker gammeldags navne. Vi er blevet enige om at hun enten skal hedde: 

ALMA eller CLARA.

Men hvilken et skal vi vælge ?

mvh mai

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

mor-til-cille

Maise skriver:

Nå piger. så er vi blevet enige om to navne herhjemme. Jeg havde rigtig mange navne jeg kunne lide, elsker gammeldags navne. Vi er blevet enige om at hun enten skal hedde: 

ALMA eller CLARA.

mvh mai

Begge er søde navne.. Men jeg hælder mest mod Clara... Men det kommer jo meget an på om hun ligner det ene eller det andet når hun kommer ud....

Anmeld

24. september 2009

Maise

mor-til-cille skriver:

Begge er søde navne.. Men jeg hælder mest mod Clara... Men det kommer jo meget an på om hun ligner det ene eller det andet når hun kommer ud....

Ja folk siger at de ikke er i tvivl når barnet kommer ud om hvad den skal hedde. Jeg tror sgu jeg stadig vil være i tvivl til den tid, hmmm.

Anmeld

24. september 2009

mor-til-cille

Maise skriver:

Ja folk siger at de ikke er i tvivl når barnet kommer ud om hvad den skal hedde. Jeg tror sgu jeg stadig vil være i tvivl til den tid, hmmm.

Det skal du ikke være.... Når hun kommer ud ved du med det samme om det skal være det ene eller det andet... Jeg selv var overhovedet ikke i tvivl om at vi havde valgt det rette navn... Hun ligner bare en Cille...

Anmeld

24. september 2009

Betina88

Alma lyder da helt fedt ..

Anmeld

24. september 2009

malou

Jeg synes KLART Clara....rigtig prinsesse navn

Anmeld

24. september 2009

Tut

Jeg synes bestemt også Clara, det er SÅ sødt.

Det havde vi også oppe og vende herhjemme da vi skulle finde pigenavn.

Anmeld

24. september 2009

grinbidderen

hej jeg syntes alma faktisk er et rigtig flot navn og tror ikke der er så mange der hedder det så det er lidt spicielt. men clara er osse flot.

Anmeld

24. september 2009

TbCp

Maise skriver:

ALMA eller CLARA.

mvh mai

Åhh jeg ville ikke kunne vælge, det er to vildt søde navne.
Hvad med at kalde hene Clara Alma  

Anmeld

24. september 2009

oo

heeeelt sikkert Alma, hvis jeg skulle vælge mellem de to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.