Et strejf af frygt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2016

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Tillykke hvis man kan sige det 

Men ja stå af metoden har givet  to børn her så det vil jeg ikke anbefale hvis man  slet ikke ønsker flere børn 

Nej men det er enten det eller afholdenhed i øjeblikket

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2016

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Dejligt der er kommet ro på alle bekymringerne. 

Med hensyn til det med prævention, når nu du siger ikke kan tåle det med hormon har du så overvejet om en kobber spiral kunne være noget? Om ikke andre så frem til at manden får snittet. 

Der har jeg prøvet 3 gange min krop udstøder den ligesom den også udstødte min navlepircing da jeg var ung så vi har ikke rigtig andre muligheder 

Har lige instaleret sådan en cyklus app så jeg kan holde lidt styr på hvornår det er farligst 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Trine89

Anonym skriver:

Der har jeg prøvet 3 gange min krop udstøder den ligesom den også udstødte min navlepircing da jeg var ung så vi har ikke rigtig andre muligheder 

Har lige instaleret sådan en cyklus app så jeg kan holde lidt styr på hvornår det er farligst 

Årh for pokker.  :/ så kan jeg godt se det ikke er nemt. 

Jeg håber den App kan hjælpe lidt så. Og så håber jeg ikke det er for lang ventetid for din mand.  

Anmeld Citér

13. februar 2016

Anonym trådstarter

Trine89 skriver:

Årh for pokker.  :/ så kan jeg godt se det ikke er nemt. 

Jeg håber den App kan hjælpe lidt så. Og så håber jeg ikke det er for lang ventetid for din mand.  

Det er der desværre fordi læge gerne vil Være sikker på han "ved hvad han går ind til" 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Trine89

Anonym skriver:

Det er der desværre fordi læge gerne vil Være sikker på han "ved hvad han går ind til" 

Det er jo også forståeligt. Det er jo ikke nemt at gør om.

Anmeld Citér

13. februar 2016

modesty

Anonym skriver:

Pessar. 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Pessar. 

Kan jeg Heller ikke tåle  sikker se er ret besværligt her hjemme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.