Jeg har pco og har efter lang tids kamp fået 2 børn som vi ønskede os, siden da garanti jeg fået en tilstødende diagnose der har gjort at jeg har ændret meget på min livsstil og pludselig har jeg en normal cyklus for første gang i mit liv
Da jeg ikke kan tåle hormon prevension og Heller ikke kondomer har vi bare brugt ''stå af i Roskilde" metoden ja ja det er jo ikke sikkert men med pco og alt det har det nu virket rimelig sikkert indtil nu...
Nu sidder jeg her alene hjemme (i mine forældres hus) med den lille på 15 måneder, da manden er til firmafest og jeg burde egentlig bløde nu
Før i tiden blødte jeg 2-3 gange om året så har egentlig aldrig Været bange for den udeblev
Og har ikke en test og kan ikke skaffe en lige pt... så sidder bare her og er lidt skræmt! Havde en ret stor efterfødselsreaktion efter vores nummer 2 blev født og ved ikke om jeg kan klare en omgang til... selvom jeg egentlig altid har ønsket mig 3 (min mand vil kun ha 2)
men jeg ved at jeg ikke ville kunne få en abort og det er vi også afklaret med, hvis noget skulle ske er det meningen og så tager vi det med
Det skal så også lige siges at min mand har bestilt tid til at få "kappet" sædtilførslen
så vi har "gjort" noget for at komme til at kunne "beskytte" os
Anmeld
Citér