Tude indlæg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2016

Chris87

Anonym skriver:

Har brug for at komme ud med mine frustationer!!! 

Nu har vi forsøgt at få et barn i snart 2 år og det er ikke lykkedes endnu, de 10 af månederne har vi været i fertilitets behandling (iui) og det lykkes stadig ikke! Hvor er det bare uretfærdigt af helvede til!  Nu skal vi vente 3 mdr på at komme til samtale om ivf! 

Har bare virkelig følelsen af at jeg aldrig bliver mor 

Øv det så unfair .

- Kan sagtens sætte mig ind i dine følelser, vi har prøvet siden juli 2014 at få vores første, og der sker bare intet her heller :/.

Det tærre virkelig på ens krop og mentalt...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2016

Anonym trådstarter

Chris87 skriver:

Øv det så unfair .

- Kan sagtens sætte mig ind i dine følelser, vi har prøvet siden juli 2014 at få vores første, og der sker bare intet her heller :/.

Det tærre virkelig på ens krop og mentalt...

Det gør det virkelig ja 

Anmeld Citér

12. februar 2016

Anonym trådstarter

Nu kommer de velkendte kramper i underlivet. Tager mig selv i at tænke hver gang "hey det føles da ikke som sidst mens var på vej gør det?" Men den røde fjende svigter aldrig  

vi har i det mindste ikke brugt energi på at prøve den her gang. Da jeg har brug for pause. Men man håber jo altid inderst inde. Og når jeg både har været syg, sovet mega meget og har bare ædt alt hvad der har været i huset de sidste par dage. Havde man måske troet at der var et LILLE håb.. Men en negativ test idag og nu lidt små kramper et par gange idag såååe 

Anmeld Citér

12. februar 2016

KissMeKissMeKissMe

årh kram.  kender det alt for godt. har selv endnu engang testet negativt i dag. tror ikke på det længere. Også selvom vi ikke har haft mange forsøg. Men 1,5 års prøven, så kan jeg bare ikke se hvorfor næste måned lige skulle være der, hvor det skete.  Sorry. Mit indlæg er overhovedet ikke opmuntrende, for jeg sidder i det samme selv, men i det mindste er du ikke alene. 

Anmeld Citér

12. februar 2016

KissMeKissMeKissMe

Hvor skal du i øvrigt i IVF hende? Jeg er lidt nysgerrig efter hvor lang ventetid der er her i jylland. 

Anmeld Citér

12. februar 2016

Anonym trådstarter

KissMeKissMeKissMe skriver:

Hvor skal du i øvrigt i IVF hende? Jeg er lidt nysgerrig efter hvor lang ventetid der er her i jylland. 

Det skal jeg i Dronninglund. Der er 20 ugers ventetid 

Anmeld Citér

12. februar 2016

KissMeKissMeKissMe

Anonym skriver:

Det skal jeg i Dronninglund. Der er 20 ugers ventetid 

åh det er også længe 

Du får i hvert fald en masse kram herfra. Ventetid er fandme det værste. Vi havde også et halvt år, hvor vi bare ventede da vi startede i behandling. Det var det værste! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.