Tude indlæg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
16 svar
1 synes godt om
11. februar 2016

Anonym trådstarter

Har brug for at komme ud med mine frustationer!!! 

Nu har vi forsøgt at få et barn i snart 2 år og det er ikke lykkedes endnu, de 10 af månederne har vi været i fertilitets behandling (iui) og det lykkes stadig ikke! Hvor er det bare uretfærdigt af helvede til!  Nu skal vi vente 3 mdr på at komme til samtale om ivf! 

Har bare virkelig følelsen af at jeg aldrig bliver mor 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2016

MorTilN

Anonym skriver:

Nu har vi forsøgt at få et barn i snart 2 år og det er ikke lykkedes endnu, de 10 af månederne har vi været i fertilitets behandling (iui) og det lykkes stadig ikke! Hvor er det bare uretfærdigt af helvede til!  Nu skal vi vente 3 mdr på at komme til samtale om ivf! 

Øv den er hård du får lige eordentlig 

Anmeld Citér

11. februar 2016

HVPigen

Jeg har nok ikke så meget og sige andet end det er pisse synd for dig! Sender dig noget babystøv på din vej, 

Jeg kender følelsen, vi kæmpede 4,5 år og da vi levede med vi ikke skulle være forældre var jeg pludselig gravid! - tro på det<3 

Vi vil gerne have nr 2 men chancen for det sker er måske 20% ud af 100.. så vi er lidt samme sted vi er bare ikke i behandling mere

Anmeld Citér

12. februar 2016

i drømmen kommende mor

Jeg har ikke så meget at sige andet, end hvor er det uretfærdigt, og jeg håber det lykkes for jer. .i mens får du lige en krammer fra mig.

Anmeld Citér

12. februar 2016

Ai sha

Øv hvor er det skide uretfærdigt 

Stort kram 

Anmeld Citér

12. februar 2016

NCB89

Sender dig en krammer og et kæmpe håb om at det snart lykkedes

Vores søn bliver tre her til marts, han tog over to år at lave. Vi har ikke brugt beskyttelse siden han blev født og jeg er endnu ikke blevet gravid. Vi er dog ikke interesseret i behandling pt. Så hvis jeg ikke bliver gravid naturligt, så får vi nok "kun" vores søn

Anmeld Citér

12. februar 2016

LLT.

Anonym skriver:

Har aldrig været i situationen men kan levende forestille mig hvor forfærdeligt det må være, du får et virtuelt kram din vej 

Anmeld Citér

12. februar 2016

Bizzes

Jeg kender din frustration alt for godt.. Min kæreste og jeg har prøvet i 1.5 år uden held. Jeg har længe gået med den samme tanke som dig.. 

Men er sikker på det nok skal lykkedes for dig, held og lykke

Anmeld Citér

12. februar 2016

modesty

Åh, det er så fucking hårdt. Og folk der ikke har gennemgået det, forstår det bare ikke.

Jeg krydser alt for at det lykkes for jer. Her lykkedes det i 4. IVF forsøg.

Anmeld Citér

12. februar 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Åh, det er så fucking hårdt. Og folk der ikke har gennemgået det, forstår det bare ikke.

Jeg krydser alt for at det lykkes for jer. Her lykkedes det i 4. IVF forsøg.

Helt vildt!!! Vi har haft 4 forsøg iui håber bare ivf kan hjælpe os

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.