Hvor stor er jeres 5 årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2016

Mortil2+

Jeg bliver simpelthen så glad, over at læse at jeg ikke er den eneste der har et barn der ikke er super høj :-)

Min datter fra 2009, er max 118 cm og vejer vel 22 kilo - hun har altid ligget på den nederste kurve, men har fulgt den hele tiden. Hverken jeg eller hendes far er specielt høje, så det ville jo også være mærkeligt hvis hun blev tårnhøj.

Men har bare været så ked, over alle de kommentarer hun og jeg har fået over hendes højde.

Syns det er frustrerende at man kan drille et barn pga. højden.... hvad f..... er det for noget.

Elsker min lave datter :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2016

lineog4

Har lige målt ham, han er fra juli 10. Han er 114 cm og vejer 20,5. 

Ved 5 års undersøgelsen var han 109 cm oh vejede 18,8

Anmeld Citér

12. februar 2016

GUSO

117 cm og 21,5 kg hun er fra april 10

Anmeld Citér

12. februar 2016

Clisolka

Min datter (okt 10) er ca. 110 høj og 19 kg

Anmeld Citér

13. februar 2016

lucas<3

Min er fra juli 10. 118 cm og 18,2 kg 

Anmeld Citér

15. februar 2016

MorDk

Mortil2+ skriver:

Jeg bliver simpelthen så glad, over at læse at jeg ikke er den eneste der har et barn der ikke er super høj :-)

Min datter fra 2009, er max 118 cm og vejer vel 22 kilo - hun har altid ligget på den nederste kurve, men har fulgt den hele tiden. Hverken jeg eller hendes far er specielt høje, så det ville jo også være mærkeligt hvis hun blev tårnhøj.

Men har bare været så ked, over alle de kommentarer hun og jeg har fået over hendes højde.

Syns det er frustrerende at man kan drille et barn pga. højden.... hvad f..... er det for noget.

Elsker min lave datter :-)

Kan jeg godt forstå... men dit barn er som dit barn skal være. Jeg selv er blevet drillet som barn fordi jeg altid var den laveste. Børn kan altid finde et eller andet. jeg skilte mig ud., var lav og havde briller. Det drillede De mig med... 

Tror heller ikke min datter bliver særlig høj.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.