Brunt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2016

nannabn

Linmose?? skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre! Sender dig en masse

Tak skal du have!

hvor hurtigt efter blev du gravid igen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2016

Linmose??

Min sidste bio var i juli, og vi testede positiv igen i oktober��

Anmeld Citér

17. februar 2016

nannabn

Linmose?? skriver:

Min sidste bio var i juli, og vi testede positiv igen i oktober��

Men ventede i med at gå i gang igen efter din første "rigtige" menstruation? 

Undskyld alle mine spørgsmål

Anmeld Citér

17. februar 2016

Linmose??

Vi havde entenlig besluttede, at holde pause og så var vi inde og snakke med en læge omkring at var 3. Gang at den ikke blev siddet om der evt var noget galt med mig! Og da jeg så havde fået en tid til gennemskylning af æggeledere stod vi med en posetiv test!!

Anmeld Citér

19. februar 2016

nannabn

Linmose?? skriver:

Vi havde entenlig besluttede, at holde pause og så var vi inde og snakke med en læge omkring at var 3. Gang at den ikke blev siddet om der evt var noget galt med mig! Og da jeg så havde fået en tid til gennemskylning af æggeledere stod vi med en posetiv test!!

Ærgerligt at du lige skulle igennem 3 bio, det er sku hårdt for psyken kan jeg forestille mig, men 3 gang var lykkens gang, kæmpe stort tillykke

havde du mange smerter da du havde bio og hvornår efter din bio havde du ægløsning?

Jeg spørger fordi jeg testede positivt på ægløsningstest igår, blødte i mandags og testede sidst positivt på graviditetstest i mandags, man bliver sku lidt forvirret over alt det her. I nat vågnede jeg nemlig med de ondeste mavesmerter, men blødning stoppede allerede tirsdag, så det burde ikke være det. 

Anmeld Citér

19. februar 2016

Linmose??

Jeg havde ondt som ved en alm. Mens.

og ægløsning 14 dage efter! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.