Hejsa alle sammen
Jeg skriver herinde da jeg nu er gået 4 dage over tid, men har, som overskriften siger, haft brunt udflåd som jeg plejer op til menstruation og har det stadigvæk, så har haft det i ca. Lidt over 1 uge nu. Mandag testede jeg svagt positivt på to valmed tests, tirsdag testede jeg igen svagt positivt på en valmed og en CD viste gravid. Men spørgsmål til jer, er om jeg er igang med en BIO eller om der stadig er håb?
Det skal lige siges at i morges kom der meget lidt klumper, var i tvivl om det var klumper, da det kun var lidt da jeg tørrede mig(ja undskyld deltaljerne). Har testet igen idag for en halv time siden og igen var den svagt positivt, ikke svagere end den anden dag, mere det samme. Der kommer ikke brunt udflåd i trusserne, kun i toilettet og det er ikke hvergang. Ringede til lægen igår og fortalte om min bekymring med det brune stads og hun sagde at det var meget normalt og at jeg skulle ringe hvis jeg fik ondt eller der kom rigtig blod.
Har en meget kort cyklus på 24 dage, så i dølge beregneren herinde så er jeg 4+1 idag, men i følge min egen beregning er jeg 3+6 idag. Undskyld den lidt lange tekst
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér