Brunt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.783 visninger
15 svar
4 synes godt om
10. februar 2016

nannabn

Hejsa alle sammen

Jeg skriver herinde da jeg nu er gået 4 dage over tid, men har, som overskriften siger, haft brunt udflåd som jeg plejer op til menstruation og har det stadigvæk, så har haft det i ca. Lidt over 1 uge nu. Mandag testede jeg svagt positivt på to valmed tests, tirsdag testede jeg igen svagt positivt på en valmed og en CD viste gravid. Men spørgsmål til jer, er om jeg er igang med en BIO eller om der stadig er håb? 

Det skal lige siges at i morges kom der meget lidt klumper, var i tvivl om det var klumper, da det kun var lidt da jeg tørrede mig(ja undskyld deltaljerne). Har testet igen idag for en halv time siden og igen var den svagt positivt, ikke svagere end den anden dag, mere det samme. Der kommer ikke brunt udflåd i trusserne, kun i toilettet og det er ikke hvergang. Ringede til lægen igår og fortalte om min bekymring med det brune stads og hun sagde at det var meget normalt og at jeg skulle ringe hvis jeg fik ondt eller der kom rigtig blod. 

Har en meget kort cyklus på 24 dage, så i dølge beregneren herinde så er jeg 4+1 idag, men i følge min egen beregning er jeg 3+6 idag. Undskyld den lidt lange tekst��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2016

nannabn

Slet ingen der kan svare på om jeg er igang med en BIO eller om der er håb?

Anmeld Citér

10. februar 2016

Krydserfingre

Det kan vi desværre ikke svare på. Du er nødt til at vente og se tiden an. Held og lykke 

Anmeld Citér

10. februar 2016

nannabn

Nej, ved godt at i ikke kan svare på om jeg har en BIO eller ej, havde nok også bare brug for at komme ud med det og høre om andres erfaringer men tak for dit held og lykke!

Anmeld Citér

10. februar 2016

Linmose??

Sådan startede det de 2 gange jeg har haft bio, men er jo sikkert det er det med dig��

Anmeld Citér

10. februar 2016

nannabn

Tak for svar, håber bestemt ikke det er det! Hvor lang tid kunne du teste positiv? Og hvor lang tid gik der så før du blødte rigtigt? 

Undskyld mine mange spørgsmål

Anmeld Citér

12. februar 2016

Linmose??

Der gik 1 el 2 dage! Men så begyndte det od at bløde rigtig, og så fik jeg ondt!

er gravid igen og er i uge 21+1 men er stadig nervøs for at noget skal gå galt, tror jeg ikke jeg kan slippe før jeg sidder med hende i mine arme��

Hvordan går det med dig?? 

Anmeld Citér

12. februar 2016

nannabn

Linmose?? skriver:

Der gik 1 el 2 dage! Men så begyndte det od at bløde rigtig, og så fik jeg ondt!

er gravid igen og er i uge 21+1 men er stadig nervøs for at noget skal gå galt, tror jeg ikke jeg kan slippe før jeg sidder med hende i mine arme��

Hvordan går det med dig?? 

Jamen, jeg blødte 1 dråbe frisk blod igår morges efter at have lavet nummer 2(ja undskyld detaljerne) uden smerter eller noget  men lige siden har der hverken været brunt eller rødt at se, så krydser  for at den sidder godt fast og blir siddende! Har dog mens lignende smerter i periode og lidt niv og jag i perioder. Meget skiftende i mit humør, men det er nok ligeså meget fordi jeg ikke ved om jeg er købt eller solgt. Tog en test igår morges, som var mere positiv end den i mandags, dog stadig ikke ligeså tydelige som kontrolstregen. 

Kan sagtens forstå at du stadig er nervøs, men er sikker på at alt nok skal gå godt! Jeg krydser ihvertfald fingrer for, at du inden du ser dig om, står med din lille pige i armeneogså husk at vær glad og ikke lade din psyke påvirke dig!

Anmeld Citér

17. februar 2016

nannabn

Det endte så i en bio i mandags desværre

Anmeld Citér

17. februar 2016

Linmose??

Det er jeg virkelig ked af at høre! Sender dig en masse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.