Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Masser af tyndt udflåd, menssmerter og plukveer, der tager til, er alt sammen tegn på snarlig fødsel. Men man kan jo komme til at tisse lidt, når man er gravid og det behøver ikke lugte specielt meget af tis
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg fik forklaret det med "forvand" da mit forvand gik Før min første fødsel det er sådan at man har 2 fosterhinder og hos nogle er der lidt vand imellem dem og hvis så den yderste går Før den inderste kalder man det forvandet er gået
Håber på snarlig fødsel til dig
Saphiira skriver: De mente, at det var Sarah (min datter) som nok havde sparket til min blære, og det så var væltede ud. Havde ellers lige været på toilet
De mente, at det var Sarah (min datter) som nok havde sparket til min blære, og det så var væltede ud. Havde ellers lige været på toilet
Mit var bare ikke urin - jeg havde lige tisset og var færdig, plus det var helt klart og lugtede ikke af noget... Hm...
Kay skriver: Jeg fik forklaret det med "forvand" da mit forvand gik Før min første fødsel det er sådan at man har 2 fosterhinder og hos nogle er der lidt vand imellem dem og hvis så den yderste går Før den inderste kalder man det forvandet er gået Håber på snarlig fødsel til dig
Ok, tak! DET giver mening for mig.
Anonym skriver: Mit var bare ikke urin - jeg havde lige tisset og var færdig, plus det var helt klart og lugtede ikke af noget... Hm...
Mit lugtede heller ikke, og var helt klart vand, de mindste stadigvæk det var det.. Det var meget mystisk
Anonym skriver: Ok, tak! DET giver mening for mig.
Det var godt
Hvordan går det i dag?
Jeg fødte 2 dage efter mit forvand gik
Kay skriver: Det var godt Hvordan går det i dag? Jeg fødte 2 dage efter mit forvand gik
Det lyder ganske fornuftigt
det går fint, ligger med små veer lige nu, men de kan stadig nå at gå i sig selv igen. For at de fortsætter
Anonym skriver: Det lyder ganske fornuftigt det går fint, ligger med små veer lige nu, men de kan stadig nå at gå i sig selv igen. For at de fortsætter
Så håber jeg de er fortsat hele natten og du nu har født
Kay skriver: Så håber jeg de er fortsat hele natten og du nu har født
De fortsatte til kl.04, men uden at tage til i styrke og de forsvandt og har været væk siden øv!
Vi venter da bare lidt længere så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128