Er vandet gået? Forvand måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2016

SofiaMik

Masser af tyndt udflåd, menssmerter og plukveer, der tager til, er alt sammen tegn på snarlig fødsel. Men man kan jo komme til at tisse lidt, når man er gravid og det behøver ikke lugte specielt meget af tis

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2016

Kay

Jeg fik forklaret det med  "forvand" da mit forvand gik Før min første fødsel det er sådan at man har 2 fosterhinder og hos nogle er der lidt vand imellem dem og hvis så den yderste går Før den inderste kalder man det forvandet er gået 

Håber på snarlig fødsel til dig

Anmeld Citér

11. februar 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

De mente, at det var Sarah (min datter) som nok havde sparket til min blære, og det så var væltede ud. Havde ellers lige været på toilet 

Mit var bare ikke urin - jeg havde lige tisset og var færdig, plus det var helt klart og lugtede ikke af noget... Hm... 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Jeg fik forklaret det med  "forvand" da mit forvand gik Før min første fødsel det er sådan at man har 2 fosterhinder og hos nogle er der lidt vand imellem dem og hvis så den yderste går Før den inderste kalder man det forvandet er gået 

Håber på snarlig fødsel til dig

Ok, tak! DET giver mening for mig. 

Anmeld Citér

11. februar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Mit var bare ikke urin - jeg havde lige tisset og var færdig, plus det var helt klart og lugtede ikke af noget... Hm... 

Mit lugtede heller ikke, og var helt klart vand, de mindste stadigvæk det var det.. Det var meget mystisk

Anmeld Citér

11. februar 2016

Kay

Anonym skriver:

Ok, tak! DET giver mening for mig. 

Det var godt 

Hvordan går det i dag?  

Jeg fødte 2 dage efter mit forvand gik

Anmeld Citér

11. februar 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Det var godt 

Hvordan går det i dag?  

Jeg fødte 2 dage efter mit forvand gik

Det lyder ganske fornuftigt 

det går fint, ligger med små veer lige nu, men de kan stadig nå at gå i sig selv igen.  For at de fortsætter 

Anmeld Citér

12. februar 2016

Kay

Anonym skriver:

Det lyder ganske fornuftigt 

det går fint, ligger med små veer lige nu, men de kan stadig nå at gå i sig selv igen.  For at de fortsætter 

Så håber jeg de er fortsat hele natten og du nu har født 

Anmeld Citér

13. februar 2016

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Så håber jeg de er fortsat hele natten og du nu har født 

De fortsatte til kl.04, men uden at tage til i styrke og de forsvandt og har været væk siden  øv! 

Vi venter da bare lidt længere så 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.