Er vandet gået? Forvand måske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.021 visninger
18 svar
1 synes godt om
10. februar 2016

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Jeg har er spørgsmål! 

Er der nogen der har været i tvivl, om vandet var gået? 

Jeg skulle op at tisse og da jeg var færdig, rejste jeg mig op og så kom der en skylle ned over bukser og min ene hånd. Det var mere end dråber, men mindre end en kande vand  

jeg ser lidt på det og synes ikke jeg mærkede "jeg skulle tisse mere" og det lugtede hverken af tis eller andet! Jeg tager dernæst bind på, men synes ikke det render eller noget. 

Hjælp?? Skal jeg ringe til fg eller bare vente? Altså, hvis det ER vandet, skal jeg jo føde inden 24 timer, ik? Ellers er det en indlæggelse. Jeg skal føde hjemme, så vil jo selvfølgelig ikke indlægges, hvis det kan undgås... Hm... 

Sidst jeg fødte, gik vandet ca. På samme måde og der sagde de det var forvandet der gik, men fik aldrig spurgt hvad det betød 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2016

Tiggi

Altså hvis det er vandet vil det jo blive ved med at blive gendannet og komme i skylder løbende Gjorde det ihvertfald da jeg født

Men tænker du skal se tiden an og hvis du så mener at det er vandet og ikke er sket mere efter f.eks. 12 timer og du ikke har fået veer ville jeg da lige ringe til fødegangen og høre deres vurdering

Anmeld Citér

10. februar 2016

Tiggi

Altså hvis det er vandet vil det jo blive ved med at blive gendannet og komme i skylder løbende Gjorde det ihvertfald da jeg født

Men tænker du skal se tiden an og hvis du så mener at det er vandet og ikke er sket mere efter f.eks. 12 timer og du ikke har fået veer ville jeg da lige ringe til fødegangen og høre deres vurdering

Anmeld Citér

10. februar 2016

Astrid1984

Hvor langt er du i din graviditet?

Anmeld Citér

10. februar 2016

Carina:-)

Jeg ville ringe og lade eksperterne vurdere .

Er du langt henne i din graviditet kan der være så lidt fostervand at det der er kommet er det+ at hvis barnet sidder dybt i bækkenet kan det blokere så det er det foran hovedet der er kommet

Så ring især fordi det er vigtigt at der bliver holdt øje mhs til risiko for infektion osv. 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Anonym trådstarter

Astrid1984 skriver:

Hvor langt er du i din graviditet?

39+0 i dag. 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg ville ringe og lade eksperterne vurdere .

Er du langt henne i din graviditet kan der være så lidt fostervand at det der er kommet er det+ at hvis barnet sidder dybt i bækkenet kan det blokere så det er det foran hovedet der er kommet

Så ring især fordi det er vigtigt at der bliver holdt øje mhs til risiko for infektion osv. 

Jeg ringede 4 timer senere til jordmoder og hun mente, at hvis det var vandet, så ville det blive ved med at sive. Så hun ville ikke se mig. Men problemer er, at det var sådan min sidste fødsel også startede! Men der kom veerne så efter 12 timer og født inden de 24 timer, men der var de heller ikke sikre, om det rent faktisk var vandet der gik....  Men sjovt nok blev vandet ikke taget under fødslen eller "sprang" 

hm... 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Jeg ringede 4 timer senere til jordmoder og hun mente, at hvis det var vandet, så ville det blive ved med at sive. Så hun ville ikke se mig. Men problemer er, at det var sådan min sidste fødsel også startede! Men der kom veerne så efter 12 timer og født inden de 24 timer, men der var de heller ikke sikre, om det rent faktisk var vandet der gik....  Men sjovt nok blev vandet ikke taget under fødslen eller "sprang" 

hm... 

Sådan var det også med mig.. Hverken noget der sivede eller vand der gik.... 

Jeg har dog prøvet i graviditeten, hvor jeg troede det skete... Og kom til scanning... Og det var ikke det... 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Sådan var det også med mig.. Hverken noget der sivede eller vand der gik.... 

Jeg har dog prøvet i graviditeten, hvor jeg troede det skete... Og kom til scanning... Og det var ikke det... 

Hvad var det så? 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Hvad var det så? 

De mente, at det var Sarah (min datter) som nok havde sparket til min blære, og det så var væltede ud. Havde ellers lige været på toilet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.