Blir jeg udnyttet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2016

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Der er den her fyr, som så gerne ville ses, jeg var tilbageholdende og lige kommet ud af et forhold og ledte bestemt ikke efter et nyt. Han ville ha en kæreste og jeg ville finde mig selv. Nå men vi aftaler at ses og vi hygger os osv i et par uger. Og pludselig siger han ud af det blå over sms at han vil satse på en med lidt mere fremtid i hvis der dukker en op men at vi godt kan hygge os indtil der, fordi jeg jo ikke vil ha kæreste eller børn er der jo ingen fremtid med mig. Og at han ikke vil såre mig fordi han godt kan lide mig. Men. Nu føler jeg at vi er fået fra at have det sjovt begge to, til at han har det sjovt og jeg bare skal gå og vente på at blive droppet når noget bedre dukker op  Han er enda stoppet med at skrive sødt og sjovt og jeg får nærmest kun beskeder omkring Bootycall. Jeg har nævnt det for ham og så siger han bare at det jo er det JEG ville? Bare fordi jeg ikke er klar til forhold betyder det da ikke at jeg vil undvære romantik og bare udnyttes til sex. Føler han er helt kold lige pludselig og jeg er altid helt trist når vi har set hinanden. Forstår ikke hvor det er gået galt? 

Helt ærligt.. Så virker det til at du gerne vil blæse og have mel i munden på samme tid. 

Du vil ikke være kærester med ham (lige nu, har du sagt til ham at det handler om lige nu og evt hvad tidsramme det drejer sig om.?) men du vil have han skal opføre sig som om i er kærester...?

han har faktisk været enormt sej, han har været dybt ærlig omkring at han ønsker noget seriøst, du har sagt nej.. Når han så kun vil knalde, føler DU dig udnyttet? 

Kan du ikke selv se det?

synes du skal finde ud af om du kan lide ham mere end du kan lide din frihed og trangen til at "finde dig selv".. 

Hvis friheden vejer højest så få sluttet det forhold, ellers vil jeg mene det er dig der udnytter ham som en følelses-fluffer.

Hvis du virkelig kan lide ham må du sgu beslutte dig for at ville det rigtigt.. Dermed ikke sagt i behøver at blive kærester med det samme, men giv ham en tidsramme eller noget han kan forholde sig til.. 

Ville sgu også blive ret kold i min opførsel hvis en jeg var glad for sagde, at de ikke ville være kærester, men alligevel opførte sig som om de gerne ville.

ta' ham eller sæt ham fri. Det er mit råd.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

Krydserfingre

Jeg synes det er fair nok det han gør. Han har jo netop meldt ud at han søger noget mere - og du ikke søger mere lige pt. Så hvad havde du regnet med? At han bare skulle have det på samme måde som dig? Han er da helt fair og fortæller dig det. Han gør det nok for at beskytte sig selv fordi der netop ikke er en fremtid med dig

Anmeld Citér

9. februar 2016

FruK

LonglivetheQueen skriver:

Helt ærligt.. Så virker det til at du gerne vil blæse og have mel i munden på samme tid. 

Du vil ikke være kærester med ham (lige nu, har du sagt til ham at det handler om lige nu og evt hvad tidsramme det drejer sig om.?) men du vil have han skal opføre sig som om i er kærester...?

han har faktisk været enormt sej, han har været dybt ærlig omkring at han ønsker noget seriøst, du har sagt nej.. Når han så kun vil knalde, føler DU dig udnyttet? 

Kan du ikke selv se det?

synes du skal finde ud af om du kan lide ham mere end du kan lide din frihed og trangen til at "finde dig selv".. 

Hvis friheden vejer højest så få sluttet det forhold, ellers vil jeg mene det er dig der udnytter ham som en følelses-fluffer.

Hvis du virkelig kan lide ham må du sgu beslutte dig for at ville det rigtigt.. Dermed ikke sagt i behøver at blive kærester med det samme, men giv ham en tidsramme eller noget han kan forholde sig til.. 

Ville sgu også blive ret kold i min opførsel hvis en jeg var glad for sagde, at de ikke ville være kærester, men alligevel opførte sig som om de gerne ville.

ta' ham eller sæt ham fri. Det er mit råd.

Præcis 

Anmeld Citér

9. februar 2016

drabo

Profilbillede for drabo

Hvis du føler dig udnyttet, så stop det. Og det lyder egentlig som i ikke er gode for hinanden uanset om i kan lide hinanden, fordi i er forskellige steder og vil forskellige ting.

hvis du gerne vil være single og finde dig selv, så lad da være med at være i et eller andet slags forhold. Har lidt svært ved at forstå hvad du egentlig vil med ham, fordi skriver du ikke vil være kærester, men de ting du ønsker af ham lyder for mig som et kæresteforhold.  Så måske er det meget godt at tage en månedspause og finde ud af hvad du egentlig vil. Synes egentlig ikke du har noget at føle dig skyldig over, så stop med det, og beslut dig for om du vil have sex med ham i ny og næ, eller som det lidt lyder i bare skal stoppe.

Anmeld Citér

9. februar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Der er den her fyr, som så gerne ville ses, jeg var tilbageholdende og lige kommet ud af et forhold og ledte bestemt ikke efter et nyt. Han ville ha en kæreste og jeg ville finde mig selv. Nå men vi aftaler at ses og vi hygger os osv i et par uger. Og pludselig siger han ud af det blå over sms at han vil satse på en med lidt mere fremtid i hvis der dukker en op men at vi godt kan hygge os indtil der, fordi jeg jo ikke vil ha kæreste eller børn er der jo ingen fremtid med mig. Og at han ikke vil såre mig fordi han godt kan lide mig. Men. Nu føler jeg at vi er fået fra at have det sjovt begge to, til at han har det sjovt og jeg bare skal gå og vente på at blive droppet når noget bedre dukker op  Han er enda stoppet med at skrive sødt og sjovt og jeg får nærmest kun beskeder omkring Bootycall. Jeg har nævnt det for ham og så siger han bare at det jo er det JEG ville? Bare fordi jeg ikke er klar til forhold betyder det da ikke at jeg vil undvære romantik og bare udnyttes til sex. Føler han er helt kold lige pludselig og jeg er altid helt trist når vi har set hinanden. Forstår ikke hvor det er gået galt? 

Nej, du bliver bestemt ikke udnyttet. Du har meldt ud, hvad du ikke vil, og han har meldt ud, hvad han så vil. I hans sted ville jeg være snotforvirret over, hvad det er, du egentlig ønsker af ham - du vil ikke have en kæreste, men du vil alligevel have romantik og bestemt ikke bare sex. 

Han spiller med åbne og ærlige kort, og det er helt op til dig, hvad du gør herfra. Udnyttelse ville være, hvis han lovede dig noget og løb fra det. Du kan ikke forvente, at han som en anden Tetris-figur passer perfekt ind i det mønster, du har designet. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg har prøvet at ta ansvar og afbryde det. Men jeg er bare så dårlig til det, fordi jeg netop godt li li ham, sådan ret meget. Men så skriver han at jeg gør ham trist og ked af det og det ender altid med at jeg sidder og undskylder at jeg er blevet såret, og ender i seng med ham igen. Hvor efter det hele starter forfra med at han er kold og ligeglad og jeg føler mig udnyttet igen. Hvordan siger man det så han fatter det og ikke kan vende det om og gi mig skyldfølelse for mit valg? Altså han er jo godt igang med at såre mig kan jeg mærke. Men jeg må ikke slutte det for så blir han såret. 

Har du prøvet at se det fra hans side? 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

Nå har fået snakket med ham. Og han vil ikke mere end bare sex. Og han var ked af at han havde givet udtryk for at ville mere for det vil han ikke med mig, jeg er ikke hans type  Lidt nedern når han har fået mig til at skifte mening og tænke at det da måske kunne udvikle sig. Men det er jo reelt nok. Pyha. Jeg må videre. Ligger bare i fosterstilling med kvalme.  Livet er sku ikke nemt. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

God-mor

Anonym skriver:

Nå har fået snakket med ham. Og han vil ikke mere end bare sex. Og han var ked af at han havde givet udtryk for at ville mere for det vil han ikke med mig, jeg er ikke hans type  Lidt nedern når han har fået mig til at skifte mening og tænke at det da måske kunne udvikle sig. Men det er jo reelt nok. Pyha. Jeg må videre. Ligger bare i fosterstilling med kvalme.  Livet er sku ikke nemt. 

Anmeld Citér

10. februar 2016

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Øv. men så er der tid til lidt selvrealisering som du først gerne ville. Og når du er færdig med at ligge i fosterstilling og når du har fundet dig selv er jeg sikker på der er en rigtig dejlig fyr klar til dig derude. 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Du skal gøre op med dig selv, om det er rigtige følelser du har for ham - kan dybde dig som hans kæreste? Hvis ja, så fortæl ham om dine følelser. Hvis han ikke har det på samme måde, eller du ikke har de følelser, skal du droppe det helt. Det er ikke sundt for dig, så er det bedre at komme videre begge to...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.