Anonym skriver:
Der er den her fyr, som så gerne ville ses, jeg var tilbageholdende og lige kommet ud af et forhold og ledte bestemt ikke efter et nyt. Han ville ha en kæreste og jeg ville finde mig selv. Nå men vi aftaler at ses og vi hygger os osv i et par uger. Og pludselig siger han ud af det blå over sms at han vil satse på en med lidt mere fremtid i hvis der dukker en op men at vi godt kan hygge os indtil der, fordi jeg jo ikke vil ha kæreste eller børn er der jo ingen fremtid med mig. Og at han ikke vil såre mig fordi han godt kan lide mig. Men. Nu føler jeg at vi er fået fra at have det sjovt begge to, til at han har det sjovt og jeg bare skal gå og vente på at blive droppet når noget bedre dukker op
Han er enda stoppet med at skrive sødt og sjovt og jeg får nærmest kun beskeder omkring Bootycall. Jeg har nævnt det for ham og så siger han bare at det jo er det JEG ville? Bare fordi jeg ikke er klar til forhold betyder det da ikke at jeg vil undvære romantik og bare udnyttes til sex. Føler han er helt kold lige pludselig og jeg er altid helt trist når vi har set hinanden. Forstår ikke hvor det er gået galt?
Nej, jeg synes bestemt ikke at man kan sige at du bliver udnyttet når du selv har meldt ud at du ikke er interesseret i noget fast.
Du forestiller dig at det kan være romantisk og hyggenygge selvom I ikke skal være kærester - og det kan det jo også med nogle mænd. Men åbenbart ikke med ham her - han virker lidt enten/eller.
Og det kan også tænkes at man måske er lidt ærgerlig over at du ikke er interesseret i mere, men at han ikke kan finde ud af at melde fra fordi han godt kan lide dig.
Så jeg synes at du selv skal tage ansvar for situationen og enten blive i et rent seksuelt set-up, eller afbryde.
Anmeld
Citér