brug for en rådene hånd( job muligheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2016

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Hvis det er opsøgende du sku kontakte nogen så er det vel bare at markerer at de ikke taler dansk og hvis det er nogen som ringer ind for at få hjælp så har du jo bare lært en standardsætning på engelsk om at du vil viderestille dem til en kollega :-)

tror du godt man kunne det?? ville da være så fedt for det ville passe meget godt på mig.. alså kan lidt engelsk men ikke sådan helt vanvittig til en samtale med spørgsmål osv det jeg kan har jeg lært de sidste par år via film uden tekster og engelske pc spil

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2016

Tiggi

tror du godt man kunne det?? ville da være så fedt for det ville passe meget godt på mig.. alså kan lidt engelsk men ikke sådan helt vanvittig til en samtale med spørgsmål osv det jeg kan har jeg lært de sidste par år via film uden tekster og engelske pc spil

Altså hvis det direkte er opsøgende salg og du skal ringe og tale med folk om at købe en dansk avis hjælper det jo ikke meget hvis de alligevel ikke kan dansk 

Men selvfølgelig altid en god idé at øve dig i engelsk :-) skal selv ha trænet noget tysk og jo flere sprog jo flere jobmuligheder :-)

Hvor henne i landet bor du? Ved at Codan søger i København og er også nogle stykker i Aalborg hvor jeg har en god ven der har arbejdet :-) 

Anmeld Citér

12. februar 2016

Morjanne76

Anonym skriver:

hvad tænker du sådan mere specifik? 

mener du uddybelse af, hvad en aktivitetsmedarbejder laver?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.