Jeg har idag været til møde på jobcenteret og skal på ressourceforløb i 3 år men skal selv havde fundet ud af hvad jeg vil lave og jeg er helt blank for jeg har prøvet mine drømme jobs af og det magter kroppen ikke..
jeg har prøvet legetøjsbutikker (" 2 forskelige)
vuggestue.
køkkener: både plejehjem børnehave og delikatesse. (har også taget hygiejnebevis og har en grøn kostmedhjælper uddannelse som dog ikke eksitere længere)
lager hvor jeg skulle pakke ting.
jeg har været på et sted for handicappet hvor jeg pakket dimser i poser..
alt det er blevet afbrudt fordi jeg har et dårlig knæ og en smadret albue som gør jeg ikke kan bruge venstre hånd (er blevet opereret både i knæ og hånd 2 gange hver og nu kan de ikke gøre noget) får stærk smertestilling men det tager kun lige et par procent delene af smerterne...
jeg skal finde et sted hvor de kan rumme mig med dårlig knæ. albue. dårlig syn og sårbarhed.... kom med jeres bud for jeg er blank. jeg er 24 år og skulle gerne kunne arbejde i mange år. har siddet hjemme i snart et år sygemeldt... vil så gerne arbejde istedet for at glo tv dagen lang.. men hvad kan jeg lave ??? har virkelig brug for jeres råd da jobcenteret ikke kunne give mig nogle ideer 

jeg er ordblind og kan ikke lave kontor arbejde. eller tungt fysisk arbejde. og er ikke i stand til uddannelse derfor jeg skal på ressource forløb så vi kan finde ud af hvad jeg kan så jeg måske med tiden kan få et flexjob som jeg virkelig ønsker så jeg har noget at stå op til.... hjæææælp please 

Anmeld
Citér