Kan vi mon få flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2016

Anonym trådstarter

hannetheis skriver:

vores de to ældste er begge lavet i første forsøg.

lillesøster tog 1,5 år

kan godt huske frustration om det bare ikke skulle være en mere.

vi brugte alle tænklige måder sex hver anden dag, æl test, regnede på hvornår æl ville falde intet hjalp og vi havde egentlig opgivet. Så en måned hvor vi havde travle og ikke rigtig var sammen. Ja den md lykkedes det.

og vi har i dag 3 dejlige børn.

så der skal nok komme en til jer også. Fokuser mindre på det så lykkedes det snart.

Tak for svar. Hvor lang tid er der så mellem jeres børn?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Tak for svar. Hvor lang tid er der så mellem jeres børn?

de er 7-4 og 7 måneder

Anmeld Citér

9. februar 2016

modesty

Anonym skriver:

Sagen er den, at vi har to skønne unger. Jeg er blevet gravid i første forsøg begge gange, så det har bestemt været nemt for os.

Nu vil vi så gerne have nr 3, men det lader sig ikke gøre så let vi har prøvet siden oktober, altså 4 mdr. Og jeg er allerede ved at føle mig godt presset over, at der ikke sker noget.

Er det andre af jer, som har fået børn nemt og senere fået sværere ved det? 

Tænker også, bliver vi bare ved med at prøve eller sætter vi et tidspunkt, hvor vi indstiller projekt baby? Tænker lidt, at vi ikke er interesseret i en efternøler.

del ud af jeres erfaringer.

Det passer ikke hvad andre skriver, at dine bekymringer og stress kan gøre det sværere. 

Det er helt normalt at det er forskelligt hvor lang tid det tager for det samme par at blive gravide fra barn til barn. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

modesty skriver:

Det passer ikke hvad andre skriver, at dine bekymringer og stress kan gøre det sværere. 

Det er helt normalt at det er forskelligt hvor lang tid det tager for det samme par at blive gravide fra barn til barn. 

Amen! Jeg sad lige og savnede, at der var nogen som ville gå lidt i mod myten om, at man kan tænke sig fra graviditet Tak!

Anmeld Citér

9. februar 2016

o1Mutte

modesty skriver:

Heldigvis! Ellers var der ikke mange par i behandling der ville ende med et barn 

Anmeld Citér

9. februar 2016

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Sagen er den, at vi har to skønne unger. Jeg er blevet gravid i første forsøg begge gange, så det har bestemt været nemt for os.

Nu vil vi så gerne have nr 3, men det lader sig ikke gøre så let vi har prøvet siden oktober, altså 4 mdr. Og jeg er allerede ved at føle mig godt presset over, at der ikke sker noget.

Tænker også, bliver vi bare ved med at prøve eller sætter vi et tidspunkt, hvor vi indstiller projekt baby? Tænker lidt, at vi ikke er interesseret i en efternøler.

Det tog ikke engang en måned med den første og nu har vi været af prævention i 2 år her til maj for at lave nr 2 xD det så mærkeligt det der med fertilitet.:p

Anmeld Citér

9. februar 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

med begge mine unger prøvede vi i flere måneder uden held, men da vi så valgte at udskyde PB, så var der succes...

Anmeld Citér

9. februar 2016

SandraXOXO

Ej 4 mdr er da intet. Her er alt fra 1 til 12-15 mdr hurtigt  jeg er nok bare ikke så nem at stresse. Men altså. Nyd livet, baby er der når den er der. Hvis i har to børn i forvejen kan i jo sagtens lave børn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.