Kan vi mon få flere børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
17 svar
7 synes godt om
9. februar 2016

Anonym trådstarter

Sagen er den, at vi har to skønne unger. Jeg er blevet gravid i første forsøg begge gange, så det har bestemt været nemt for os.

Nu vil vi så gerne have nr 3, men det lader sig ikke gøre så let vi har prøvet siden oktober, altså 4 mdr. Og jeg er allerede ved at føle mig godt presset over, at der ikke sker noget.

Er det andre af jer, som har fået børn nemt og senere fået sværere ved det? 

Tænker også, bliver vi bare ved med at prøve eller sætter vi et tidspunkt, hvor vi indstiller projekt baby? Tænker lidt, at vi ikke er interesseret i en efternøler.

del ud af jeres erfaringer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

Sedigfor

Lad vær med at tænke så meget på det os sker det bare pludselig, dine tanker kan nemt have noget at gøre os er der bare nogle som får sværer og sværere ved det (:

Anmeld Citér

9. februar 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Sagen er den, at vi har to skønne unger. Jeg er blevet gravid i første forsøg begge gange, så det har bestemt været nemt for os.

Nu vil vi så gerne have nr 3, men det lader sig ikke gøre så let vi har prøvet siden oktober, altså 4 mdr. Og jeg er allerede ved at føle mig godt presset over, at der ikke sker noget.

Tænker også, bliver vi bare ved med at prøve eller sætter vi et tidspunkt, hvor vi indstiller projekt baby? Tænker lidt, at vi ikke er interesseret i en efternøler.

Fire måneder er da ingenting - slap af og se hvad er sker

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Fire måneder er da ingenting - slap af og se hvad er sker

Jeg ved godt, at det er tidligt at føle panikken, men de to andre gange var som skrevet, i første forsøg, så er vildt nervøs for, om vi overhovedet kan mere.

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Lad vær med at tænke så meget på det os sker det bare pludselig, dine tanker kan nemt have noget at gøre os er der bare nogle som får sværer og sværere ved det (:

Ja. Det er bare lettere sagt end gjort. Alle omkring mig er gravide nu og gad bare så meget godt at det var mig.

Anmeld Citér

9. februar 2016

Julemusen

At du stresser over det kan i sig selv være en faktor i at der ikke sker noget. Dernæst er du blevet lidt ældre og fertiliteten falder jo naturligt med alderen. Så det er meget naturligt at det tager lidt længere tid  Der skal gå et år før man kan begynde at tænke om der er sket nogle fysiske ændringer der gør det svære og to år før man reelt taler om et problem når man har fået børn i forvejen.  Så slå koldt vand i blodet. Hav sex hver anden dag. Også skal det nok komme. Krydser fingre for jer!

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

Julemusen skriver:

At du stresser over det kan i sig selv være en faktor i at der ikke sker noget. Dernæst er du blevet lidt ældre og fertiliteten falder jo naturligt med alderen. Så det er meget naturligt at det tager lidt længere tid  Der skal gå et år før man kan begynde at tænke om der er sket nogle fysiske ændringer der gør det svære og to år før man reelt taler om et problem når man har fået børn i forvejen.  Så slå koldt vand i blodet. Hav sex hver anden dag. Også skal det nok komme. Krydser fingre for jer!

Tak for svar. Vi har også sex hver anden dag, nogle gange hver dag. Jeg skal nok bare slå koldt vand i blodet

Anmeld Citér

9. februar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg er enig med de andre.. Du er nødt til at slå koldt vand i blodet... (selvom det er nemmere sagt end gjort)... Det er jo ingen tid, at I har prøvet at få et barn, selvom det er lykkedes jer relativt hurtigt med de første.

Jeg håber virkelig, at det lykkedes for jer 

Anmeld Citér

9. februar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

vores de to ældste er begge lavet i første forsøg.

lillesøster tog 1,5 år

kan godt huske frustration om det bare ikke skulle være en mere.

vi brugte alle tænklige måder sex hver anden dag, æl test, regnede på hvornår æl ville falde intet hjalp og vi havde egentlig opgivet. Så en måned hvor vi havde travle og ikke rigtig var sammen. Ja den md lykkedes det.

og vi har i dag 3 dejlige børn.

så der skal nok komme en til jer også. Fokuser mindre på det så lykkedes det snart.

Anmeld Citér

9. februar 2016

Monski

Anonym skriver:

Jeg kender et par der fik 1 og 2 i første forsøg, nummer tre først efter 8 måneder, da de lige havde besluttet sig for at lægge det på hylden og bare nyde deres ferie fuldt ud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.