frygt for han er sammen med hende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2016

Anonym

Åååh gud, endnu et barn i gang med at blive lavet af umoden,  ustabile og uegnede forældre;-( 

Stop med projekt baby for barnets skyld 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2016

Anonym

Du har da også al ret til at være jaloux. Ville stole på min mavefornemmelse, og konfrontere ham med det. Hvis han flipper - så er din fornemmelse nok desværre rigtig nok. Du skal ikke finde dig i at have en kæreste der går bag om ryggen på dig, og ikke er ærlig. Jeg lever selv sådan et forhold - hvor jeg i godt to år, har haft en kæreste der har skjult et venskab til en veninde, og selvom jeg har vist at det foregik, og har konfronteret ham med det, så er det først nu, efter jeg sagde stop, at han afbrød den forbindelse. Men om jeg virkelig tror på det, helt inderst inde - er jeg ikke helt sikker på endnu. Men det klogeste var/er nok ikke at være i sådan et forhold. Og i dit tilfælde hvor i taler om at bringe et barn i jeres familie - så ville jeg tænke mig om en ekstra gang.

Jeg håber det bedste for dig :-)

Anmeld Citér

8. februar 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg lever i et ustabil forhold, vi har besluttet os for at vi vil have et barn, vi går nu i behandling for barnløshed, men ja jeg ved bare ikke om det er det rigtigt længere. 

Siden dag et i vores forhold har hans x kæreste været en trussel for mig, de var sammen i mange år før vi fandt sammen, de har en hund sammen. Men nå det hele starter med at vi finder ud af i sommeren 2015 at jeg er gravid, og vi bliver vildt glade, men ca 2 uger efter vi fandt ud af det, var jeg hjemme på besøg ved min mor. begynder at bløde og have mange smerter, så afsted på sygehus med mig. Uden min kæreste, fordi han var da til fest med hans x kæreste, uden at sige det?!.. (det skal siges jeg er meget jaloux). nå han lover mig at han ikke taler med hende mere, eller ser hende fordi hun har prøvet at ødelægge vores forhold. Men for 2 måned siden opdagede jeg at han skriver med hende, men sletter hendes bedskeder, at han stadig ser hende, jeg sagde det til ham. det endte i et kæmpe skænderi, han kunne ikke se problemet..  i den tid han havde skrevet med hende, var han stort set aldrig hjemme, og hvis han var, var det kun om natten?. min bevisthed, og marrit sagde til mig at de var sammen, havde drømme om de havde sex.  nu siger han at han ikke snakker, skriver eller noget med hende?. men min frygt for at de gør er så stor jeg ryster, og får det varmt og hjertebanken. bare jeg ser han får en bedsked. ryster jeg nærmeste.

Jeg ved ikke om jeg skal give slip, elsker ham jo. men alligevel er det ikke sundt for mig at være i et forhold hvor man skjuler ting, og hvor man lyver for hianden (jeg lyver ikke, han gør)

Hvad skal jeg gøre? 

Jeg ville helt klart Stoppe projekt baby med det samme! Graviditet, hormoner og alt det svære med lille barn skal deles med en man stoler på. I skal kunne nyde det sammen og du skal ikke ødelægge oplevelsen af dit første barn med uro og utryghed omkring hans gøren og laden. Først må i få fundamentet i jeres forhold bygget op hvis i kan og vil. Held og lykke

Anmeld Citér

8. februar 2016

Vivienne

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men du lyder til at være ung og/eller uerfaren. 

Du skulle være smuttet for længst. 

Hvis jeg kan give dig et fornuftigt råd, SMUT! Og find en mand som kan være far til dit barn og mand til DIG og kun DIG! 

Ham her er ikke værd at samle på. 

Anmeld Citér

9. februar 2016

MorDk

Stop projekt baby med det samme! Jeg kan slet ikke forstå at du vil have et barn med en som du ikke stoler på og som lyver. 

Enten gør I begge noget ved det eller også må I indse at det bare ikke skal være jer!

Anmeld Citér

9. februar 2016

lineog4

Først kæmpe kram, det er svært at stå som den jaloux part og have følelsen at der rent faktisk er noget i det. 

Men når det er skrevet vil jeg som alle de andre skriver sige meget højt endda: stop behandlingen og på med kondom eller spis p-piller, for I skal ikke have et barn nu. Et barn er ikke den lim der får jer til at få et godt forhold, et barn er ikke løsningen på et ustabilt forhold - ja et barn kan endda være det som bliver der definitive skub væk fra hinanden. I skal finde jer to, finde jeres lykkelige tosomhed før I overhovedet overvejer tresomheden. Hvis du oplever jeres forhold som ustabilt og din kæreste oplever jeres forhold som ????? Så er det ikke et forhold hvor man tager chancen og smider et lille barn ind i regnestykket. 

Brug noget tid på at finde hinanden, på at finde stabiliteten, at du tror du kan stole på din mand osv. Og så kan I tænke i baby

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.