Jeg lever i et ustabil forhold, vi har besluttet os for at vi vil have et barn, vi går nu i behandling for barnløshed, men ja jeg ved bare ikke om det er det rigtigt længere.
Siden dag et i vores forhold har hans x kæreste været en trussel for mig, de var sammen i mange år før vi fandt sammen, de har en hund sammen. Men nå det hele starter med at vi finder ud af i sommeren 2015 at jeg er gravid, og vi bliver vildt glade, men ca 2 uger efter vi fandt ud af det, var jeg hjemme på besøg ved min mor. begynder at bløde og have mange smerter, så afsted på sygehus med mig. Uden min kæreste, fordi han var da til fest med hans x kæreste, uden at sige det?!.. (det skal siges jeg er meget jaloux). nå han lover mig at han ikke taler med hende mere, eller ser hende fordi hun har prøvet at ødelægge vores forhold. Men for 2 måned siden opdagede jeg at han skriver med hende, men sletter hendes bedskeder, at han stadig ser hende, jeg sagde det til ham. det endte i et kæmpe skænderi, han kunne ikke se problemet.. i den tid han havde skrevet med hende, var han stort set aldrig hjemme, og hvis han var, var det kun om natten?. min bevisthed, og marrit sagde til mig at de var sammen, havde drømme om de havde sex. nu siger han at han ikke snakker, skriver eller noget med hende?. men min frygt for at de gør er så stor jeg ryster, og får det varmt og hjertebanken. bare jeg ser han får en bedsked. ryster jeg nærmeste.
Jeg ved ikke om jeg skal give slip, elsker ham jo. men alligevel er det ikke sundt for mig at være i et forhold hvor man skjuler ting, og hvor man lyver for hianden (jeg lyver ikke, han gør)
Hvad skal jeg gøre?
Anmeld
Citér