Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Kunne man evt ringe til fødegangen ?
Kunne man evt ringe til fødegangen ?
Det tror jeg helt sikkert du kan
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Det tror jeg helt sikkert du kan
Har sat mig lidt ned i stuen og se tv det hjælper at sidde lidt op
kan mærke han sparker helt øverst i min mave så tror bare det ham der presser en del på
Anonym skriver: Okay kan det godt være der i flere timer?
Okay kan det godt være der i flere timer?
Jeg kan have hele dage, hvor jeg føler mig sløj på grund af det, så ja... Men meget af tiden kan jeg heldigvis få det til at lette, så længe jeg ligger ned på siden...
Chellie skriver: Jeg kan have hele dage, hvor jeg føler mig sløj på grund af det, så ja... Men meget af tiden kan jeg heldigvis få det til at lette, så længe jeg ligger ned på siden...
Okay
jeg gik ned og så lidt tv, og pludselig skulle jeg kaste op drak et glas mælk og spiste en mælkesnitte og det lettede helt vildt på en måde
Anonym skriver: Okay jeg gik ned og så lidt tv, og pludselig skulle jeg kaste op drak et glas mælk og spiste en mælkesnitte og det lettede helt vildt på en måde
Baby har nok bare ligget upraktisk. Jeg har ikke kastet op af det som dig, men jeg kan også godt blive småkvalm, og føle at jeg skal til at være syg...
Chellie skriver: Baby har nok bare ligget upraktisk. Jeg har ikke kastet op af det som dig, men jeg kan også godt blive småkvalm, og føle at jeg skal til at være syg...
Ja det er vildt ubehageligt har også lidt af det idag men slet ikke så slemt som i nat har bare en afslapnings dag på sofaen idag tror jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128