Åndenød.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2016

Valle81

Anonym skriver:

Kunne man evt ringe til fødegangen ?

Det tror jeg helt sikkert du kan��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2016

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Det tror jeg helt sikkert du kan��

Har sat mig lidt ned i stuen og se tv det hjælper at sidde lidt op 

kan mærke han sparker helt øverst i min mave så tror bare det ham der presser en del på 

Anmeld Citér

8. februar 2016

Chellie

Anonym skriver:

Okay kan det godt være der i flere timer? 

Jeg kan have hele dage, hvor jeg føler mig sløj på grund af det, så ja...  Men meget af tiden kan jeg heldigvis få det til at lette, så længe jeg ligger ned på siden...

Anmeld Citér

8. februar 2016

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Jeg kan have hele dage, hvor jeg føler mig sløj på grund af det, så ja...  Men meget af tiden kan jeg heldigvis få det til at lette, så længe jeg ligger ned på siden...

Okay 

jeg gik ned og så lidt tv, og pludselig skulle jeg kaste op drak et glas mælk og spiste en mælkesnitte og det lettede helt vildt på en måde 

Anmeld Citér

8. februar 2016

Chellie

Anonym skriver:

Okay 

jeg gik ned og så lidt tv, og pludselig skulle jeg kaste op drak et glas mælk og spiste en mælkesnitte og det lettede helt vildt på en måde 

Baby har nok bare ligget upraktisk. Jeg har ikke kastet op af det som dig, men jeg kan også godt blive småkvalm, og føle at jeg skal til at være syg... 

Anmeld Citér

8. februar 2016

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Baby har nok bare ligget upraktisk. Jeg har ikke kastet op af det som dig, men jeg kan også godt blive småkvalm, og føle at jeg skal til at være syg... 

Ja det er vildt ubehageligt  har også lidt af det idag men slet ikke så slemt som i nat har bare en afslapnings dag på sofaen idag tror jeg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.