Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det normalt i de sidste 7 uger af ens graviditet at det bliver svært at trække vejret synes jeg har haft meget åndenød idag også selvom jeg bare ligger på sofaen ..
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er det normalt i de sidste 7 uger af ens graviditet at det bliver svært at trække vejret synes jeg har haft meget åndenød idag også selvom jeg bare ligger på sofaen ..
Ja, når barnet fylder mere, bliver der mindre plads til lungerne.
Skouboe skriver: Ja, når barnet fylder mere, bliver der mindre plads til lungerne.
Okay synes godt nok det er ubehagelig
Anonym skriver: Okay synes godt nok det er ubehagelig
Ja, det er vanvittigt ubehageligt, men fornemmelsen af åndenød kan sagtens fortage sig, når barnet falder længere ned i bækkenet eller får lagt sig i en anden stilling ☺
Ka+Ma=Be skriver: Ja, det er vanvittigt ubehageligt, men fornemmelsen af åndenød kan sagtens fortage sig, når barnet falder længere ned i bækkenet eller får lagt sig i en anden stilling ☺
Okay prøver tage det roligt synes bare det er svært fordi det er så ubehagelig
hober snart det går over!
Anonym skriver: Okay prøver tage det roligt synes bare det er svært fordi det er så ubehagelig hober snart det går over!
Hvis det bliver for overvældende så tal med din læge om det
Der kan naturligvis være andre årsager, men det er ikke en helt unaturlig oplevelse, når man er gravid
Helt normalt, jeg kæmper med samme problem (35+).. For mig hjælper det, hvis den er helt gal, at jeg lægger mig på siden lidt. Det tager det værste tryk af hhv lunger og de store hovedarterier i ryggen, så det føles lidt mere naturligt.
Chellie skriver: Helt normalt, jeg kæmper med samme problem (35+).. For mig hjælper det, hvis den er helt gal, at jeg lægger mig på siden lidt. Det tager det værste tryk af hhv lunger og de store hovedarterier i ryggen, så det føles lidt mere naturligt.
Okay kan det godt være der i flere timer?
Jeg synes, at du skal kontakte nogen, evt. Vagtlæge.
Jeg husker, at det godt kunne være svært med dybe vejrtrækninger, men åndenød har jeg aldrig haft, og jeg er endda også ret overvægtig.
Jeg vil få det undersøgt.
Valle81 skriver: Jeg synes, at du skal kontakte nogen, evt. Vagtlæge. Jeg husker, at det godt kunne være svært med dybe vejrtrækninger, men åndenød har jeg aldrig haft, og jeg er endda også ret overvægtig. Jeg vil få det undersøgt.
Kunne man evt ringe til fødegangen ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128