Åndenød.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
15 svar
1 synes godt om
7. februar 2016

Anonym trådstarter

Er det normalt i de sidste 7 uger af ens graviditet at det bliver svært at trække vejret synes jeg har haft meget åndenød idag  også selvom jeg bare ligger på sofaen ..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

Skouboe

Anonym skriver:

Er det normalt i de sidste 7 uger af ens graviditet at det bliver svært at trække vejret synes jeg har haft meget åndenød idag  også selvom jeg bare ligger på sofaen ..

Ja, når barnet fylder mere, bliver der mindre plads til lungerne.

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Ja, når barnet fylder mere, bliver der mindre plads til lungerne.

Okay synes godt nok det er ubehagelig 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Okay synes godt nok det er ubehagelig 

Ja, det er vanvittigt ubehageligt, men fornemmelsen af åndenød kan sagtens fortage sig, når barnet falder længere ned i bækkenet eller får lagt sig i en anden stilling ☺

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Ja, det er vanvittigt ubehageligt, men fornemmelsen af åndenød kan sagtens fortage sig, når barnet falder længere ned i bækkenet eller får lagt sig i en anden stilling ☺

Okay prøver tage det roligt synes bare det er svært fordi det er så ubehagelig  

hober snart det går over!

Anmeld Citér

7. februar 2016

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Okay prøver tage det roligt synes bare det er svært fordi det er så ubehagelig  

hober snart det går over!

Hvis det bliver for overvældende så tal med din læge om det  

Der kan naturligvis være andre årsager, men det er ikke en helt unaturlig oplevelse, når man er gravid

Anmeld Citér

7. februar 2016

Chellie

Helt normalt, jeg kæmper med samme problem (35+).. For mig hjælper det, hvis den er helt gal, at jeg lægger mig på siden lidt. Det tager det værste tryk af hhv lunger og de store hovedarterier i ryggen, så det føles lidt mere naturligt.

Anmeld Citér

8. februar 2016

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Helt normalt, jeg kæmper med samme problem (35+).. For mig hjælper det, hvis den er helt gal, at jeg lægger mig på siden lidt. Det tager det værste tryk af hhv lunger og de store hovedarterier i ryggen, så det føles lidt mere naturligt.

Okay kan det godt være der i flere timer? 

Anmeld Citér

8. februar 2016

Valle81

Jeg synes, at du skal kontakte nogen, evt. Vagtlæge.

Jeg husker, at det godt kunne være svært med dybe vejrtrækninger, men åndenød har jeg aldrig haft, og jeg er endda også ret overvægtig.

Jeg vil få det undersøgt.

Anmeld Citér

8. februar 2016

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Jeg synes, at du skal kontakte nogen, evt. Vagtlæge.

Jeg husker, at det godt kunne være svært med dybe vejrtrækninger, men åndenød har jeg aldrig haft, og jeg er endda også ret overvægtig.

Jeg vil få det undersøgt.

Kunne man evt ringe til fødegangen ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.