Hele tiden syg. hvad gør jeg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2016

Trine89

Julemusen skriver:

Det lyder præcist som mine to børn. En på 4,5 og en på 1 år. Vinteren i år har været særlig hård med snot, feber, opkast mm. Jeg har så snakket med lægen og institutionen og i år har mange generelt været hårdt ramt da der er nogen sejlivede vira i omløb samt influenza. 

Men jeg tager da imod det råd du har fået og har lige bestilt kosttilskud hjem til ungerne. De får i forvejen multivitaminer 

Jah det er godt nok nogle hårde mdr. Med alt Det her sygdom og det starter gerne i slutningen af oktober så frem det at foråret får ordentligt  fat.. jeg er pt bare glad for at jeg er studerende og har tiden/muligheden for at være hjemme med hende. For kunne forestille mig det ikke var nemt hvis man er job. Selvom vi er to har der stadig meget sygdom  

Og vores familie bor i Nordjylland og vi på Fyn.  Så det kan være svært at få hjælpen hurtigt. :/ 

Men jah vi vil også prøve lidt mere kosttilskud ud over den vanelige multivitamin. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2016

Julemusen

Trine89 skriver:

Jah det er godt nok nogle hårde mdr. Med alt Det her sygdom og det starter gerne i slutningen af oktober så frem det at foråret får ordentligt  fat.. jeg er pt bare glad for at jeg er studerende og har tiden/muligheden for at være hjemme med hende. For kunne forestille mig det ikke var nemt hvis man er job. Selvom vi er to har der stadig meget sygdom  

Og vores familie bor i Nordjylland og vi på Fyn.  Så det kan være svært at få hjælpen hurtigt. :/ 

Men jah vi vil også prøve lidt mere kosttilskud ud over den vanelige multivitamin.