Fb vs intra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.702 visninger
22 svar
30 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har brug for at høre hvad andre mener...

Jeg har meldt mig ud fra fb gruppe omkring den klasse jeg har barn i, samt blokeret en forældre eller 2 pga nedladende kommentar.

Vi har en del problemer i klassen, både mellem børn og forældre.

Jeg er igen blevet kontakte på fb angående skole ting... Og det sker tit at dem der ikke er på fb ikke får info fra forældre råd mm da det meste forgår over fb og ikke intra...jeg har ingen interesse i at dele min fb med klassens forældre eller skole ting..

Så spørgsmålet er; kan jeg tillade mig at sige til næste forældre møde at jeg gerne at de ting der foregår i klassen sker gennem intra? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

ESV

Anonym skriver:

Jeg har meldt mig ud fra fb gruppe omkring den klasse jeg har barn i, samt blokeret en forældre eller 2 pga nedladende kommentar.

Jeg er igen blevet kontakte på fb angående skole ting... Og det sker tit at dem der ikke er på fb ikke får info fra forældre råd mm da det meste forgår over fb og ikke intra...jeg har ingen interesse i at dele min fb med klassens forældre eller skole ting..

Så spørgsmålet er; kan jeg tillade mig at sige til næste forældre møde at jeg gerne at de ting der foregår i klassen sker gennem intra? 

Ja selvfølgelig kan du det! Ingen kan tvinges til at deltage i noget på FB

Anmeld Citér

7. februar 2016

Pikku Myy

Anonym skriver:

Med argumentet om at alle dem der ikke er på facebook bliver sat af, synes jeg du burde komme i mål.

Anmeld Citér

7. februar 2016

Lisbeth1985

Anonym skriver:

JA!!!

Anmeld Citér

7. februar 2016

MorTil3+

Ja helt bestemt. Her hos os har vi slet ikke facebook og kender flere der ikke har. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

lineog4

Ja selvfølgelig det er jo ikke er krav at være på Facebook men noget der ligner et krav at være på intra. 

I min den stores klasse har vi aldrig brugt Facebook, mens der med den mellemste er en Facebook gruppe men den er meget tavs - det er intra nu egentlig også 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Bshizzle

Seriøst.. FB gruppe for at snakke skole-ting mellem forældre??!? 

JA! Du har din fulde ret til at melde fra sådan noget.. 

Der er kun krav om Intra.. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Seriøst.. FB gruppe for at snakke skole-ting mellem forældre??!? 

JA! Du har din fulde ret til at melde fra sådan noget.. 

Der er kun krav om Intra.. 

Jeps.... Har måtte erfare flere gange at ting der skal aftales eller videregives af info... Omkring feks køb af ting, gaver eller til og fra melding kun forgår på fb....

Anmeld Citér

7. februar 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Jeps.... Har måtte erfare flere gange at ting der skal aftales eller videregives af info... Omkring feks køb af ting, gaver eller til og fra melding kun forgår på fb....

Undskyld.. Men det syntes jeg ikke er fair. 

Under alle omstændigheder ville jeg aldrig være i sådan en gruppe på FB. 

Det er ikke alle jeg vil dele mine oplysninger med.. Ligesom jeg aldrig ville ha min Chef på min venneliste 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Sedigfor

Kan du bestemt! 

Sådanne ting burde ikke rigtig foregår på Facebook men intra eller til forældre møde .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.