Dumt spørgsmål, men nervøs jo!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2016

Mynewlife

for lidt at svare til longlivethequeen, så er det jo også normalt at have smerter. Ligamentsmerter.. Og de kan gøre ondt. Og det er jo heeelt normalt. Men ønsker dig alt held og lykke i din graviditet! Og hvis du er nervøs over smerter eller blødning, kan du ringe til din klinik. Går ud fra du også skal tidlig scannes? Det fantastisk.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

Anonym trådstarter

LonglivetheQueen skriver:

Det eneste du skal tænker over pt i din graviditet er om du har smerter eller bløder. Alt derudover er ikke farligt.

Og.. min veninde faldt lige direkte på maven da hun var i den sidste måned af graviditeten og ud over at hun selvfølgelig var enormt øm dagene efter, så var der intet sket. Hverken med hende eller baby.

Tak

Anmeld Citér

7. februar 2016

Sedigfor

Min datters far bremsede meget hårdt op fordi han var sur og var i uge 32 mener jeg og mærkede hende ikke i næsten en uge . Skulle så os til scanning hver anden dag, der var så heldigvis ik noget. 

Der sker ingenting ved det overhoved (:

Anmeld Citér

8. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Søde ven - jeg kender alt til frygten for at miste, efter at have været igennem 4 aborter. Men den helt uskyldige situation du beskriver, må simpelthen ikke kræve dine tanker. Så bliver det en meeeeget lang graviditet.

Du kunne såmænd have kørt galt i den bilen, efterfølgende have hoppet på trampolin og derpå hinket rundt om huset... Baby ville stadig blive siddende, såfremt den er sund og rask.

Når man abortere, har det ufatteligt sjældent noget at gøre med adfærd eller livsstil. Det kan ikke understreges ofte nok! Tidlige aborter skyldes at fosteret ikke er levedygtigt. Og her kan du desværre hverken gøre til eller fra. Held og lykke.

Anmeld Citér

8. februar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Efter mange års behandling er jeg blevet gravid. Jubii

min mand skulle i dag starte bilen op, og så slap han koblingen for hurtigt så den hoppede sådan og gik ud.

kan sådan et ryk skade noget? 

Jep, jeg er skide nervøs for at miste!

er 4+2

Der er ikke noget der hedder dumme spørgsmål - kun dumme svar. 

Jeg kan godt forstå at du bekymrer dig. 

Men bare rolig. Den nye spæde graviditet er godt beskyttet. Dybt inde i dig. Selv når du er højgravid er baby godt beskyttet bag diverse lag og ikke mindst moderkagen og livmoderen. 

Anmeld Citér

8. februar 2016

komodo

jeg kørte i uge 9 frontalt sammen med en anden bil, og han klarede det helt fint min bebs, de er rigtig godt beskyttede så tidligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.