Dumt spørgsmål, men nervøs jo!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
15 svar
5 synes godt om
7. februar 2016

Anonym trådstarter

Efter mange års behandling er jeg blevet gravid. Jubii

min mand skulle i dag starte bilen op, og så slap han koblingen for hurtigt så den hoppede sådan og gik ud.

kan sådan et ryk skade noget? 

Jep, jeg er skide nervøs for at miste!

er 4+2

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

o1Mutte

Anonym skriver:

min mand skulle i dag starte bilen op, og så slap han koblingen for hurtigt så den hoppede sådan og gik ud.

er 4+2

Nej det kan ikke skade 

Babyen ligger heelt nede bag skambenet så der skal virkelig meget til 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Nej det kan ikke skade 

Babyen ligger heelt nede bag skambenet så der skal virkelig meget til 

1000 tak!

Anmeld Citér

7. februar 2016

Babilooo

Anonym skriver:

er 4+2

Seriøst ..?

Ej selvfølgelig kan det ikke skade overhoved. Hvis du bruger din sunde fornuft kommer du langt. 

Det bliver en laaang graviditet hvis det kan gøre dig nervøs - forsøg at slappe af

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Seriøst ..?

Ej selvfølgelig kan det ikke skade overhoved. Hvis du bruger din sunde fornuft kommer du langt. 

Det bliver en laaang graviditet hvis det kan gøre dig nervøs - forsøg at slappe af

Det var seriøst ja. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Familie

Stort tillykke med en endelig lykkedes graviditet, det må være hårdt at skulle vente så længe!! Kan godt forstå du er nervøs, men kunne ikke forestille mig at det kan gøre noget ved graviditeten
Håber det kommer til at gå godt fremadretter  

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

Familie skriver:

Stort tillykke med en endelig lykkedes graviditet, det må være hårdt at skulle vente så længe!! Kan godt forstå du er nervøs, men kunne ikke forestille mig at det kan gøre noget ved graviditeten
Håber det kommer til at gå godt fremadretter  

Tusind tak

ja, det er og har været enormt hårdt. Nok også derfor man er nervøs for det mindste, selvom det kan virke tosset for mange...

Anmeld Citér

7. februar 2016

JC2014

Profilbillede for JC2014

Tillykke med din graviditet! 

Der skal heldigvis en hel del til før der sker noget. De små ligger heldigvis godt beskyttede derinde. Er selv 26+5 i dag, og forleden faldt jeg og slog mig ret meget grundet isslag udenfor. Heldigvis skete der ingenting med baby. Har hørt andre berette om fald ned ad trapper og som er kørt galt uden at deres kære små i maverne er kommet noget til!

For os tog det også lidt tid at få de to streger, og jeg var selv meget nervøs i starten. Jeg følte næsten at jeg skulle opføre mig som om jeg var lavet af glas.  Med tiden lærte jeg at slappe meget mere af. Det kom især da vi kom på den anden side af NF. Håber at det også lykkes dig at finde mere ro i løbet af de næste uger i takt med at du falder rigtigt til i din nye ''situation''.  

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

JC2014 skriver:

Tillykke med din graviditet! 

Der skal heldigvis en hel del til før der sker noget. De små ligger heldigvis godt beskyttede derinde. Er selv 26+5 i dag, og forleden faldt jeg og slog mig ret meget grundet isslag udenfor. Heldigvis skete der ingenting med baby. Har hørt andre berette om fald ned ad trapper og som er kørt galt uden at deres kære små i maverne er kommet noget til!

For os tog det også lidt tid at få de to streger, og jeg var selv meget nervøs i starten. Jeg følte næsten at jeg skulle opføre mig som om jeg var lavet af glas.  Med tiden lærte jeg at slappe meget mere af. Det kom især da vi kom på den anden side af NF. Håber at det også lykkes dig at finde mere ro i løbet af de næste uger i takt med at du falder rigtigt til i din nye ''situation''.  

Tusind tak for dit meget fine og omsorgsfulde svar

Jeg tror også, roen automatisk kommer, jo længere jeg kommer hen. Desværre har jeg mistet før, i uge 7, og den hjemsøger mig her for tiden.

Jeg vil jo bare helt gøre alting helt rigtigt, så jeg ikke risikerer noget, også selvom det virker lidt småskørt.

Anmeld Citér

7. februar 2016

MomInTheMaking

Anonym skriver:

er 4+2

Det eneste du skal tænker over pt i din graviditet er om du har smerter eller bløder. Alt derudover er ikke farligt.

Og.. min veninde faldt lige direkte på maven da hun var i den sidste måned af graviditeten og ud over at hun selvfølgelig var enormt øm dagene efter, så var der intet sket. Hverken med hende eller baby.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.