Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
jenny4 skriver:
Herhjemme sker der hver dag noget underligt.. uanset hvad så roder huset helt vildt. Vores ældste er næsten 4 år og har en fantastisk fantasi. Det betyder at han leger over hele huset og roder, roder, roder. Både min mand og jeg er heller ikke de største ordensmennesker og selvom vi begge føler vi tager en tørn for at hjemmet ser ordentligt ud, så ligner her tit et bombet lokum om aftenen. Jeg kan se at det ofte er ting som ikke har fundet retur til deres plads efter at være blevet brugt (eks guitaren efter vi har spillet, de uldne sokker fordi morgenen var kold, legetøj, thekoppen, den bog der blev læst, støvler der aldrig nåede ind i skabet osv osv osv). Hver gang vi ryder helt op, går der bare få timer og så springer bomben igen..
Rodet går mig mere på end min mand, og jeg har tit tanken "bare vi nu ikke får uventede gæster". Jeg synes vi er igang hele dagen (weekend) - men åbentbart ikke med at rydde op. Min mand mener at det ser sådan ud i de fleste hjem, mens jeg mener at vi roder mere end gennemsnittet (hvad så end det er). Så derfor går mine spørgsmål:
hvor meget roder i?
hvor ofte ryder i op?
jer som ikke har problemet, hvordan gør i?
åh hvor jeg kender det...
her er det så manden det går mest udover da han ikke kan klare rodet for det stresser ham at se på...
men ja vi har "opgivet" visse områder og lader det bare være lige for nu...
så der er en del af stuen med sønnens legetøj der bare er en stor bunke og det samme på hans værelse er der en rodebunke...
meningen er at når vi finder lidt ro og overskud igen så skal ALT gennemgåes for der er også masser af legetøjet han kan undvære som han ikke leger med mere osv...
Men det bliver nok først om et års tid eller sådan... som det plejer at være med vores projekter i den dur... 
Vi har stadig ikke fået vores nye skabe op på væggen.. det ene er samlet og står i soveværelset og har gjort det i snart 1 års tid og det andet er stadig i sin kasse usamlet... det vil frigøre plads når vi får dem samt hylderne op...
Så I er ikke de eneste med rodepladser ;)
Anmeld
Citér