Jeg selv er nok en af dem der går lige på og hårdt når jeg debatterer et emne der virkelig er af betydning for mig/ jeg har en stærk holdning til...

Jeg har min måde, at skrive på og det er der intet personligt i, men jeg hører da at nogle mener jeg debatterer agressivt hvilket jeg virkelig synes er en misforståelse af mig som person idet agressitivitet overhovedet ikke ligger til mig. Og ja jeg kan komme med hårde udmeldninger men det gør jeg da også i det virkelig liv, det er en del af den jeg er.
Jeg synes efterhånden tit og ofte man hører om folk der nu vil forlade siden fordi nogen har været for personlig el lignende.. Og mht det har jeg det virkelig sådan "jamen hvis du ikke kan tåle svaret, så lad dog vær' med og stil spørgsmålet"....

Jeg synes det er såååh ærgeligt, at folk starter en diskussion uden virkelig, at ville diskutere?... Det ender tit og ofte ude i, at blive personligt på den ene eller anden måde og dermed slutter den egentlige debat/ diskussion.... og det synes jeg sgu er røv øv.
Bare miiin mening..

.
Anmeld