Læs her piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

malou

Eva skriver:

Det tror jeg du har ret i....men dem der ikke er involveret i en ophedet debat men kan se det er lige vildt nok, skulle måske lige prikke en eller flere vha en besked og sige at nu skal der tælles til ti. S vi hjælper hinanden når nu det kan blive svært at se klart i en ophedet debat.
Jeg tror simpelthen ikke på der sidder nogen?? der bruger den her side til at nedgøre andre og svine til...jeg er sikker på alle debatterer og giver det de gør ud fra dem de er...og lige midt imellem to verdner og opfattelser opstår problemet....så skal vi ikke være bedre til at hive hinanden lidt ned. Jeg vil i hvert fald gerne lige have et lille puf, når det er...
knus Eva..

Tror du virkelig et lille puf er nok når det drejer sig om dig

stort knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Honningblomst

malou skriver:

Tror du virkelig et lille puf er nok når det drejer sig om dig

stort knus

Hæhæhæ...nej da....så bare giv mig et ordenligt los, det må da kunne hjælpe lidt...

Anmeld

23. september 2009

malou

Eva skriver:

Hæhæhæ...nej da....så bare giv mig et ordenligt los, det må da kunne hjælpe lidt...

Anmeld

24. september 2009

qp

Jeg selv er nok en af dem der går lige på og hårdt når jeg debatterer et emne der virkelig er af betydning for mig/ jeg har en stærk holdning til...
Jeg har min måde, at skrive på og det er der intet personligt i, men jeg hører da at nogle mener jeg debatterer agressivt hvilket jeg virkelig synes er en misforståelse af mig som person idet agressitivitet overhovedet ikke ligger til mig. Og ja jeg kan komme med hårde udmeldninger men det gør jeg da også i det virkelig liv, det er en del af den jeg er.
Jeg synes efterhånden tit og ofte man hører om folk der nu vil forlade siden fordi nogen har været for personlig el lignende.. Og mht det har jeg det virkelig sådan "jamen hvis du ikke kan tåle svaret, så lad dog vær' med og stil spørgsmålet"....
Jeg synes det er såååh ærgeligt, at folk starter en diskussion uden virkelig, at ville diskutere?... Det ender tit og ofte ude i, at blive personligt på den ene eller anden måde og dermed slutter den egentlige debat/ diskussion.... og det synes jeg sgu er røv øv.

Bare miiin mening...

Anmeld

24. september 2009

Miamaja

Eva skriver:

ha ha.. den er jeg med paa ogsaa med mig selv.

Jeg synes da, der skal vaere plads til alle og har i det hele aar jeg har vaeret bruger paa baby.dk kun modt en jeg ikke kunne snuppe og godt kunne vaere foruden- saa det synes jeg da kun er positivt
Men jeg mener ogsaa at selvom ens meninger er en del af den man er, saa skal man altid lige huske paa, at paa trods af, at man mener det man mener, saa kan man sagtens forholde sig upersonligt og prove paa at diskutere paa en voksen maade samtidig med, man formulere sin mening.
Og ja, jeg elsker selv at diskutere

Anmeld

24. september 2009

Betina88

LouiseLarsen skriver:

Jeg skriver egentlig det her indlæg i håb om folk vil ta det til sig og for at neddæmpe noget af alt den trælse stemning der har været her på siden de sidste par dage.... Jeg syntes det er smadder ærgeligt at en side vi normalt skulle bruge til gode råd, støtte og noget gode debatter pludselig udvikler sig til at være et sted man mere eller mindre ikke har lyst til at være fordi nogen personer ikke kan finde ud af at svare andre folk med respekt.....

Det er helt okay at folk ikke har samme meninger og holdninger til tingene, det skal der være plads til, og der skal også være plads til alle kommer med sin mening, uden andre fare i hovedet på den med de "forkerte" meninger og holdninger....  Alle skal have lov til at have sine egne holdninger, men kan man ikke finde ud af at ytre dem på den pæn måde, og ikke lade andre have deres, kan man så ik bare undlade at svare i tråden hvis man ikke kan finde ud af at gøre det på en pæn og ordenlig måde.....

Jeg er desværre en person som tit kommer til at lyde lidt hård i min mund uden at jeg overhovedet er det, og det ved jeg fra mit private liv kan gøre nogen folk kede af det, derfor tænker jeg virkelig meget over hvordan jeg skriver herinde, eller sørge for at sætte en  Så folk ikke er i tvivl om jeg ikke mener det nedladende eller surt..... Jeg kan rigtig godt lige en go diskution, men jeg gør det på en pæn måde, og en måde der gør at jeg kan se mig selv i spejlet bagefter.....

Håber i vil ta det her lidt til jer, så det igen kan blive et dejligt sted at være....

Stort kram fra Louise 11+3

Jeg er fuldstændig enig med dig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.