Læs her piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. september 2009

LouiseNielsen

Jeg skriver egentlig det her indlæg i håb om folk vil ta det til sig og for at neddæmpe noget af alt den trælse stemning der har været her på siden de sidste par dage.... Jeg syntes det er smadder ærgeligt at en side vi normalt skulle bruge til gode råd, støtte og noget gode debatter pludselig udvikler sig til at være et sted man mere eller mindre ikke har lyst til at være fordi nogen personer ikke kan finde ud af at svare andre folk med respekt.....

Det er helt okay at folk ikke har samme meninger og holdninger til tingene, det skal der være plads til, og der skal også være plads til alle kommer med sin mening, uden andre fare i hovedet på den med de "forkerte" meninger og holdninger....  Alle skal have lov til at have sine egne holdninger, men kan man ikke finde ud af at ytre dem på den pæn måde, og ikke lade andre have deres, kan man så ik bare undlade at svare i tråden hvis man ikke kan finde ud af at gøre det på en pæn og ordenlig måde.....

Jeg er desværre en person som tit kommer til at lyde lidt hård i min mund uden at jeg overhovedet er det, og det ved jeg fra mit private liv kan gøre nogen folk kede af det, derfor tænker jeg virkelig meget over hvordan jeg skriver herinde, eller sørge for at sætte en  Så folk ikke er i tvivl om jeg ikke mener det nedladende eller surt..... Jeg kan rigtig godt lige en go diskution, men jeg gør det på en pæn måde, og en måde der gør at jeg kan se mig selv i spejlet bagefter.....

Håber i vil ta det her lidt til jer, så det igen kan blive et dejligt sted at være....

Stort kram fra Louise 11+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Unalisa

helt enig

Anmeld

23. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dejlig indlæg

Anmeld

23. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Problemet ligger vel i at folk ikke rigtig selv kan se at det er dem selv der bidrager til den dårlige stemning... Der er jo ingen herinde som selv synes de giver for "grove" svar eller er for hårde... Det er noget andre mennesker kan synes, men det er svært at forklare hvorfor man præcist synes at et bestemt svar var over grænsen...

Anmeld

23. september 2009

LouiseNielsen

Rosa skriver:

Problemet ligger vel i at folk ikke rigtig selv kan se at det er dem selv der bidrager til den dårlige stemning... Der er jo ingen herinde som selv synes de giver for "grove" svar eller er for hårde... Det er noget andre mennesker kan synes, men det er svært at forklare hvorfor man præcist synes at et bestemt svar var over grænsen...

Jeg tror faktisk udemærket godt at folk ved hvornår de går over grænsen og ikke længere skriver med respekt.... Om ik andet kan man tænke på inde man skriver hvad man selv syntes ville være et rimeligt svar at få tilbage på sin egen tråde.....

Anmeld

23. september 2009

Muffinmus

Tja, aner ikke om jeg er på den ene eller ande´n side...men dårlig stemning rører mig ikke, jeg springer det over og kommer videre med mit liv 2 sek efter igen.
Så her er jeg ligeglad sådan set:-)
Ser da gerne at folk behandler hinanden som lige folk, men falder man nogen gange uden for samler man det da abre op og går videre, registrerer knap nok at folk herinde er grove ved hinanden, springer som sagt over

Anmeld

23. september 2009

oo

jeg har ikke oplevet det som om at der har været en "dominerende" dårlig stemning herinde på det sidste, men jeg er helt enig i, at vi allesammen godt kan stramme os en smule an og bare være lidt flinkere...det er der sgu aldrig nogen der er døde af!

samtidig vil jeg sige, at jeg har haft en virkelig slem dag idag og jeg har fået enorm mange beskeder herinde siden imorges som har varmet utrolig meget, så sådan er det også på baby.dk

Anmeld

23. september 2009

malou

Nu har jeg snart været herinde i 1 år.... jubieee har snart jubilæum Og jeg synes at det her med jævne mellemrum bliver taget op, efter nogle debatter er gået med lidt høj bølgegang. Jeg er enig i at der kan blive en lidt trist stemning til tider... og nogle gange har jeg også tænkt "FUCK jeg gider bare ikke den her latterlige hønsegård" De første par gange blev jeg nok lidt "rystet" men nu har jeg nok vendet mig til omgangs tonen herinde og går ikke så meget i flint som jeg tidligere har gjort. Jeg er nok blevet lidt mere medgørlig det sidste års tid....  men jeg forstår udemærket godt at der er nogle der vælger at slette deres profiler.... men alligevel... vi er virkelig mange forskellige kvinder samlet på eet sted ... så tror det er svært at undgå.... men for at der bliver skrevet en opfordring til os alle om at være ordentlige i vores ord

knus malou

Anmeld

23. september 2009

LouiseNielsen

Vi alle kan have nogen dårlige dage hvor man måske bider lidt ekstra efter hinanden, og ja det er ikke nemt helt at undgå hønsegården når der er fuld af kvinder..... Men igen så skal man bare huske på at bevare en ordenlig tone!

Og nej alt er ikke træls og dårlig stemning.... Jeg er fuldstændig faldet for siden og rigtig mange af de piger jeg har "mødt" herinde.... Der er nogen utrolig sterke personligheder som jeg beunder meget. Og der er rigtig mange støttende ord hvis det er det der er behov for.... Jeg skrev et indlæg kort tid efter jeg var blevet gravid om min frygt for at miste, og havde det ikke været for alle de støttende ord og opbakning jeg fik herinde fra så tror jeg min kæreste var skredet og først kommet tilbage når jeg havde født, hehe...... Så også en kæmpe tak til alle i skønne piger

Anmeld

23. september 2009

Honningblomst

Rosa skriver:

Det tror jeg du har ret i....men dem der ikke er involveret i en ophedet debat men kan se det er lige vildt nok, skulle måske lige prikke en eller flere vha en besked og sige at nu skal der tælles til ti. S vi hjælper hinanden når nu det kan blive svært at se klart i en ophedet debat.
Jeg tror simpelthen ikke på der sidder nogen?? der bruger den her side til at nedgøre andre og svine til...jeg er sikker på alle debatterer og giver det de gør ud fra dem de er...og lige midt imellem to verdner og opfattelser opstår problemet....så skal vi ikke være bedre til at hive hinanden lidt ned. Jeg vil i hvert fald gerne lige have et lille puf, når det er...
knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.