Jeg skriver egentlig det her indlæg i håb om folk vil ta det til sig og for at neddæmpe noget af alt den trælse stemning der har været her på siden de sidste par dage.... Jeg syntes det er smadder ærgeligt at en side vi normalt skulle bruge til gode råd, støtte og noget gode debatter pludselig udvikler sig til at være et sted man mere eller mindre ikke har lyst til at være fordi nogen personer ikke kan finde ud af at svare andre folk med respekt.....
Det er helt okay at folk ikke har samme meninger og holdninger til tingene, det skal der være plads til, og der skal også være plads til alle kommer med sin mening, uden andre fare i hovedet på den med de "forkerte" meninger og holdninger.... Alle skal have lov til at have sine egne holdninger, men kan man ikke finde ud af at ytre dem på den pæn måde, og ikke lade andre have deres, kan man så ik bare undlade at svare i tråden hvis man ikke kan finde ud af at gøre det på en pæn og ordenlig måde.....
Jeg er desværre en person som tit kommer til at lyde lidt hård i min mund uden at jeg overhovedet er det, og det ved jeg fra mit private liv kan gøre nogen folk kede af det, derfor tænker jeg virkelig meget over hvordan jeg skriver herinde, eller sørge for at sætte en

Så folk ikke er i tvivl om jeg ikke mener det nedladende eller surt..... Jeg kan rigtig godt lige en go diskution, men jeg gør det på en pæn måde, og en måde der gør at jeg kan se mig selv i spejlet bagefter.....
Håber i vil ta det her lidt til jer, så det igen kan blive et dejligt sted at være....

Stort kram fra Louise 11+3
Anmeld