EnGodMor skriver:
Kan godt forstå du er i chok
Men jeg vil så os sige, at jeg er i chok over, at skolen lader børn side med ipad i frikvartererne, og hvis det er i timerne, så er jeg bestemt os i chok over at lærerne ikke holder bedre øje med børnene.
Hvis det er mobil i frikvarter, så er jeg i chok over at skolen overhovedet tillader at børnene må have sin mobil fremme, eller må låne af de store børn, eller at lærerne ikke holder bedre øje med børnene, og hjælper dem til leg.
Man kan simpelthen ikke nå at se hvad alle elever i en klasse på fx 24 laver hele tiden, nogle skal have meget hjælp, nogle er forstyrrende, så små børn så kan der også være en der græder osv.
Jeg har aldrig haft klasser der har IPad, men havde jeg er jeg sikker på, at jeg kunne finde på at sige gå på IPad og lav den første læsning mens jeg løser den her konflikt ligesom jeg nu siger: tag er stykke papir og tegn, tag jeres arbejdsbog og lav, mens jeg.....
Forstår så heller ikke hvorfor de har den frikvarter, men ved der er en del forældre som finder det angstprovokerende de ikke kan få fat i deres barn hele tiden og derfor udstyrer dem med telefon som de så i skolen smugler med ned på legepladsen
Anmeld
Citér