Jeg vil flytte.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2016

Ciss

Hvis det er for dyrt med hotel, så prøv vandrehjem osv. En del har familierum.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2016

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Hvis det er for dyrt med hotel, så prøv vandrehjem osv. En del har familierum.

Gud ja. Prøver jeg lige.

Anmeld Citér

5. februar 2016

An&Jo

Hvad med et krisecenter?? Hvis der foregår de ung i hjemmet kan de hjælpe dig videre og give råd osv til hvordan du skal gøre videre frem

Anmeld Citér

5. februar 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Prøv at kontakte lokk for rådgivning om evt. Ophold på krisecenter. 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Mullemus86

Min eks og jeg boede i min lejlighed. Han var ikke rar at bo sammen med. Bad ham flytte, men det skete ikke. Til sidst kontaktede jeg mødrehjælpen, som hjalp mig med at finde et krisecenter og kontaktinfo dertil. 

Dagen for min getaway tog han afsted om morgenen som han plejede, så samlede jeg alle hans ting og satte ud, skiftede låsen og tog vores søn og vores vigtigste ting med på krisecenter. Jeg blev sat på akutbolig-listen, men fik ikke brug for det i sidste ende.. 

Selvom du og din (eks)kæreste ejer en andel sammen, burde du godt kunne komme på akutlisten.. Hvordan med økonomien omkring andelen er/bliver, aner jeg intet om..

men, mit råd er; kom væk mens du har modet..! Alt det andet skal nok løse sig.. 

Anmeld Citér

5. februar 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Mullemus86 skriver:

Min eks og jeg boede i min lejlighed. Han var ikke rar at bo sammen med. Bad ham flytte, men det skete ikke. Til sidst kontaktede jeg mødrehjælpen, som hjalp mig med at finde et krisecenter og kontaktinfo dertil. 

Dagen for min getaway tog han afsted om morgenen som han plejede, så samlede jeg alle hans ting og satte ud, skiftede låsen og tog vores søn og vores vigtigste ting med på krisecenter. Jeg blev sat på akutbolig-listen, men fik ikke brug for det i sidste ende.. 

Selvom du og din (eks)kæreste ejer en andel sammen, burde du godt kunne komme på akutlisten.. Hvordan med økonomien omkring andelen er/bliver, aner jeg intet om..

Rigtig fint svar. TS kom væk nu.... 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Kay

Mullemus86 skriver:

Ja lige netop en god idé med mødrehjælpen de ved hvad man kan Gøre i den specifikke situation  og kan råde vejlede og hjælpe da de kender hele systemet 

Anmeld Citér

5. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg er lidt bange for mødrehjælpen/krisecenter og kommunen. Jeg er bange for at de vil se mig som en dårlig mor? Jeg har intet hørt fra ham endnu, og jeg har ikke kontaktet ham. Jeg føler ikke at jeg kender ham mere, han er så forandret ... Min mor kommer nu, håber hun hr noget klogt at sige

Anmeld Citér

5. februar 2016

Anonym trådstarter

Min mor bor meget primitivt, ingen varme, og ingen varmt vand. Det kan jeg ikke

Anmeld Citér

5. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg giver op, ikke fordi jeg ikke elsker ham, men fordi jeg er træt af at være den eneste som prøver. Min kæreste har haft tre flip på en måned, hvor han har opført sig aggressivt, han har endda ødelagt børnenes legetøj imens de så det. Han skræmmer mig. Igår var han ved at kaste en stol i hovedet på mig, børnene sov. Jeg har ingen steder jeg kan tage hen, han har fanget mig, det ved han. Jeg sidder i en alt for dyr lejlighed. Jeg er fanget.

hvordan finder jeg en lejlighed hurtigt? Kan jeg godt bare pakke børnene og gå? Jeg kan ikke få boligsikring hvis vi valgte at blive her, da det er en andel. Jeg opfylder ikke kravene til en akutbolig. 

Jeg er så ked af det. Det her det bliver så hårdt. Jeg ved at hvis jeg skal gå fra ham, så skal jeg gå nu.

jeg burde tage på arbejde, men jeg orker det slet ikke. Han flipper ud når jeg siger nej, til noget han syntes han skal. Jeg skal sige ja til alting, ellers bliver han sur.

jeg er helt færdig.

Bare se at komme væk! Selvom det virker svært så vil jeg love dig at du bliver glad for din beslutning. 

Stod i samme situation for et år siden med en mand der pludselig ændrede adfærd, jeg reagerede desværre ikke ligeså hurtigt som dig og det udviklede sig forfærdeligt. Han har nu en voldsdom mod mig. 

Hvor i landet bor du? Jeg vil meget gerne hjælpe med at finde en løsning for dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.