Alt for spændende :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2016

pb2017

Familie skriver:

Det er dejligt at vi allerede venter et barn igen, men var helt overbevist om at det ikke ville ske i denne måned :-P

Er så misundelig  Vi har forsøgt at få nr. 1 siden september - nu må der gerne snart ske noget  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2016

Familie

Nadiapigen skriver:

Dejligt! Håber også snart der sker noget herhjemme.  Skal teste her d 11 feb. Hvis ikk jeg får min mens. 

Så jeg krydser alt hvad der kan krydses 

Det bliver spændende!! 

Håber at i har held med det i denne måned :-D

Anmeld Citér

3. februar 2016

Familie

majken1991 skriver:

Er så misundelig  Vi har forsøgt at få nr. 1 siden september - nu må der gerne snart ske noget  

Kender det alt for godt! Forrig år da vi forsøgte på den første var jeg simpelthen så utålmodig og det var først da jeg slappede af omkring det at det lykkedes :-P manden havde været syg og jeg var overbevist om at det først kunne lade sig gøre 3 mdr senere men så vupti var jeg gravid efter at have forsøgt i 7 mdr :-D

Held og lykke med det, krydser fingre ;-)

Anmeld Citér

3. februar 2016

pb2017

Familie skriver:

Kender det alt for godt! Forrig år da vi forsøgte på den første var jeg simpelthen så utålmodig og det var først da jeg slappede af omkring det at det lykkedes :-P manden havde været syg og jeg var overbevist om at det først kunne lade sig gøre 3 mdr senere men så vupti var jeg gravid efter at have forsøgt i 7 mdr :-D

Held og lykke med det, krydser fingre ;-)

Jeg er ikke så utålmodig, at jeg tester 3+, venter til nogle dage efter min menstruation er udeblevet - hvilket den har gjort to gange (uden en positiv test...)! Så har lært, at slappe af, selvom jeg ikke har fået min menstruation  

Vi tager det hele ret afslappet for tiden - specielt fordi min kæreste ikke er hjemme i hverdagene, så ÆL skal helst ramme en fredag!  Så regner slet ikke med, at det sker før han er tilbage igen - hvilket først er om ca. 3 måneder 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Familie

majken1991 skriver:

Jeg er ikke så utålmodig, at jeg tester 3+, venter til nogle dage efter min menstruation er udeblevet - hvilket den har gjort to gange (uden en positiv test...)! Så har lært, at slappe af, selvom jeg ikke har fået min menstruation  

Vi tager det hele ret afslappet for tiden - specielt fordi min kæreste ikke er hjemme i hverdagene, så ÆL skal helst ramme en fredag!  Så regner slet ikke med, at det sker før han er tilbage igen - hvilket først er om ca. 3 måneder 

Jeg testede også først efter udebleven menstruation, men min cyklus er lidt svingende. Jeg tænkte bare generelt meget over det at blive gravid og hvornår jeg evt kunne hve æl, så mit hovede kørte derudaf :-P 

Håber at i ikke skal vente alt for længe :-D

Anmeld Citér

3. februar 2016

pb2017

Familie skriver:

Jeg testede også først efter udebleven menstruation, men min cyklus er lidt svingende. Jeg tænkte bare generelt meget over det at blive gravid og hvornår jeg evt kunne hve æl, så mit hovede kørte derudaf :-P 

Håber at i ikke skal vente alt for længe :-D

Åh ja, sådan havde jeg det også de første to måneder  

Tak, håber jeg heller ikke! Har været klar til projekt baby i et par år, så nu gider jeg ikke vente længere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.