Alt for spændende :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
15 svar
16 synes godt om
2. februar 2016

Familie

Fantastisk, Så tog jeg en graviditetstest i går, fordi jeg underede mig over at mine menssmerter var væk, trods de har været der i to dage og forventer min mens nu her. (Min cyklus svinger mellem 25-39 dage, så det er nogengang svært at vide præcis hvornår mens kommer.)
På 2 tests kunne jeg se det jeg tror er en skyggestreg og i dag er den blevet lidt tydeligere!!

Så det ser sørme ud til at vi venter vore 2. barn allerede, og vores lille baby bliver storebror i en tidlig alder

Har ikke lige så mange jeg kan fortælle det til lige nu, så var simpelthen nød til at skrive herinde

(1. billede fra i går, 2. billede fra i dag)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2016

pb2017

Tillykke 

De er da tydelige positive begge to 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Familie

majken1991 skriver:

Tillykke 

De er da tydelige positive begge to 

Det er dejligt at vi allerede venter et barn igen, men var helt overbevist om at det ikke ville ske i denne måned :-P

Anmeld Citér

3. februar 2016

hautecouture

Familie skriver:

Fantastisk, Så tog jeg en graviditetstest i går, fordi jeg underede mig over at mine menssmerter var væk, trods de har været der i to dage og forventer min mens nu her. (Min cyklus svinger mellem 25-39 dage, så det er nogengang svært at vide præcis hvornår mens kommer.)
På 2 tests kunne jeg se det jeg tror er en skyggestreg og i dag er den blevet lidt tydeligere!!

Så det ser sørme ud til at vi venter vore 2. barn allerede, og vores lille baby bliver storebror i en tidlig alder

Har ikke lige så mange jeg kan fortælle det til lige nu, så var simpelthen nød til at skrive herinde

TILLYKKE !!! 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Nadiapigen

Familie skriver:

Stort tillykke  

Hvor meget bliver der mellem dem ? 

Vi nemlig os igang med pb nr.2. Vores søn er lige blevet 9 mdr. 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Mullesmith

Familie skriver:

Tillykke 

Anmeld Citér

3. februar 2016

Familie

Mullesmith skriver:

Tillykke 

Mange tak :-D

Anmeld Citér

3. februar 2016

Familie

hautecouture skriver:

TILLYKKE !!! 

Takker :-) :-)

Anmeld Citér

3. februar 2016

Familie

Nadiapigen skriver:

Stort tillykke  

Hvor meget bliver der mellem dem ? 

Vi nemlig os igang med pb nr.2. Vores søn er lige blevet 9 mdr. 

Tak :-) 

Her den 16. Bliver janik 7 måneder, så der bliver vel 15 mdr imellem dem hehe. Jeg har kun haft menses 2 gange efter han blev født :-D

Held og lykke til jer!  Man ved aldrig hvor hurtigt det kan gå ;-)

Anmeld Citér

3. februar 2016

Nadiapigen

Familie skriver:

Tak :-) 

Her den 16. Bliver janik 7 måneder, så der bliver vel 15 mdr imellem dem hehe. Jeg har kun haft menses 2 gange efter han blev født :-D

Held og lykke til jer!  Man ved aldrig hvor hurtigt det kan gå ;-)

Dejligt! Håber også snart der sker noget herhjemme.  Skal teste her d 11 feb. Hvis ikk jeg får min mens. 

Så jeg krydser alt hvad der kan krydses 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.