Kan det gå galt nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Det rigtige og svære svar på dit spørgsmål er jo, at ja - selvfølgelig kan det gå galt. Det kan det jo hele livet. Desværre - men sådan hænger det jo sammen. Man kan altid blive syg, komme ud for et uheld, osv. Det gælder desværre også børn og babyer. Urimeligt og umenneskeligt - og heldigvis vanvittigt sjældent. Frygten for at miste, er en central del af det at elske - så man slipper desværre ikke. Tillykke med den kommende baby

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det rigtige og svære svar på dit spørgsmål er jo, at ja - selvfølgelig kan det gå galt. Det kan det jo hele livet. Desværre - men sådan hænger det jo sammen. Man kan altid blive syg, komme ud for et uheld, osv. Det gælder desværre også børn og babyer. Urimeligt og umenneskeligt - og heldigvis vanvittigt sjældent. Frygten for at miste, er en central del af det at elske - så man slipper desværre ikke. Tillykke med den kommende baby

Ved godt man ikke kan garantere nogle ting 

er bare så bange for det der fosterdød kan ikke rigtigt finde nogle statisktik eller noget over hvor tit det sker, kan kun finde årsager blandt andet overvægt som jeg har, højt blodtryk har jeg også....men må slå koldt vand i blodet og tale med min jordmoder om det næste gang

Anmeld Citér

3. februar 2016

Skouboe

Da jeg var 30 uger henne mistede en af min mands kolleger i uge 39 pga. moderkageløsning, og jeg var panisk angst for at det samme skulle ske for mig.

jeg fandt noget statistik, der sagde at fosterdød (efter 22. uge) sker i 4 ud af 1000 tilfælde og min læge fortalte at han mente at 3 af dem, skete inden uge 30, så risikoen er ikke så stor.

Træk vejret, og tænk på hvor lille risikoen er 

Anmeld Citér

4. februar 2016

lineog4

Anonym skriver:

Ved godt man ikke kan garantere nogle ting 

er bare så bange for det der fosterdød kan ikke rigtigt finde nogle statisktik eller noget over hvor tit det sker, kan kun finde årsager blandt andet overvægt som jeg har, højt blodtryk har jeg også....men må slå koldt vand i blodet og tale med min jordmoder om det næste gang

fandt denne statistisk i 1999, ved tallet var faldet i 2006 da jeg mistede og det stadig er faldende. Men ifølge landsforeningen til støtte ved spædbarnsdød er det cirka 1 % af forældre der oplever at miste deres barn i graviditeten eller inden for det første leveår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

fandt denne statistisk i 1999, ved tallet var faldet i 2006 da jeg mistede og det stadig er faldende. Men ifølge landsforeningen til støtte ved spædbarnsdød er det cirka 1 % af forældre der oplever at miste deres barn i graviditeten eller inden for det første leveår

Okay så chancen er faktisk kun 1%, det jo ikke meget 

Anmeld Citér

4. februar 2016

lineog4

Anonym skriver:

Okay så chancen er faktisk kun 1%, det jo ikke meget 

Nej det er ikke en stor risiko. Og vil sige, man kan lige så godt regne med der intet sker og nyde graviditeten, for man kan alligevel ikke forberede sig på at miste

Anmeld Citér

4. februar 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Nej det er ikke en stor risiko. Og vil sige, man kan lige så godt regne med der intet sker og nyde graviditeten, for man kan alligevel ikke forberede sig på at miste

Nej det er rigtig  

men tænker bare for meget over alting må slå koldt vand i blodet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.