Kan det gå galt nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
16 svar
4 synes godt om
2. februar 2016

Anonym trådstarter

Ja som spørgsmålet lyder 

er i uge 32 nu og frygter stadig at miste baby men kan det virkelig gå så galt ? 

Mer træt af at have den her frygt synes de næste 8 uger er laaaange

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2016

HVPigen

Jamen hvad skulle der gå galt? det har jo bedst af og blive i varmen lidt endnu, men der vil jo være en rimlig chance for dit barn overlever hvis det skulle gå galt  ?   

Jeg gik selv fra jeg var 5+ (der opdagede vi jeg var gravid) til jeg fødte i uge 41 og var dødens bange for hun døde i maven eller hun blev født for tidligt og vi skulle ligge på neo men det skete jo ikke .. Nyd nu din gravidiet istedet for at tænke det negative 

Knus 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Soonmom

Jeg vil sige at du er nødt til at slappe af, for når først barnet er kommet til verden, vil du bekymre dig om der sker ham/hende noget.
Resten af dit liv vil være en stor bekymring, så du er nødt til at lære at leve med den, og slappe af

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym trådstarter

HVPigen skriver:

Jamen hvad skulle der gå galt? det har jo bedst af og blive i varmen lidt endnu, men der vil jo være en rimlig chance for dit barn overlever hvis det skulle gå galt  ?   

Jeg gik selv fra jeg var 5+ (der opdagede vi jeg var gravid) til jeg fødte i uge 41 og var dødens bange for hun døde i maven eller hun blev født for tidligt og vi skulle ligge på neo men det skete jo ikke .. Nyd nu din gravidiet istedet for at tænke det negative 

Knus 

Min største frygt er bare det der ord "fosterdød" er en lidt stor pige og synes de har nævnt det så mange gange nu at jeg går og frygter det fordi man har høj BMI er chancen større og alt i den dur. Så tænker lidt at det er det der skræmmer mig og alle de skræmmende ting man læser på internettet... Min kæreste har simpelthen forbudt mig søge på alle de ting, og det har jeg heller ikke gjort rigtig længe nu.

tak for de søde ord 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg vil sige at du er nødt til at slappe af, for når først barnet er kommet til verden, vil du bekymre dig om der sker ham/hende noget.
Resten af dit liv vil være en stor bekymring, så du er nødt til at lære at leve med den, og slappe af

Prøver jeg også på  

men jeg er bare sådan general bange for fosterdød, og man skal være så opmærksom på mærke liv hver dag og helst have det samme mønster men sådan er min graviditet overhoved bare ikke 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Soonmom

Anonym skriver:

Prøver jeg også på  

men jeg er bare sådan general bange for fosterdød, og man skal være så opmærksom på mærke liv hver dag og helst have det samme mønster men sådan er min graviditet overhoved bare ikke 

Du skal bare mærke hver dag

Særlig nu, hvor min plads bliver mere trang, mærker jeg ham mindre, tilgengæld massere af plukveer

Bare så du ved at det er normalt at mønsteret ændre sig, specielt her til sidst

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Du skal bare mærke hver dag

Særlig nu, hvor min plads bliver mere trang, mærker jeg ham mindre, tilgengæld massere af plukveer

Bare så du ved at det er normalt at mønsteret ændre sig, specielt her til sidst

Okay 

jeg synes aldrig jeg sådan rigtig har haft noget fast mønster mærker ham dog hver eneste dag nogen dage mere end andre 

Anmeld Citér

2. februar 2016

lineog4

Anonym skriver:

Ja som spørgsmålet lyder 

er i uge 32 nu og frygter stadig at miste baby men kan det virkelig gå så galt ? 

Det helt ærlige svar, ja det kan gå galt - men det kan det hele livet og i morgen kan jeg gå ud foran en lastbil og så er der ikke mere hele livet til mig. 

Du er aldrig i sikkerhed, men du er da rimelig tæt på og der er langt større sandsynlighed for du om 10 uger er træt fordi du ikke har fået sammenhængende søvn i 2 uger end at du om 10 uger sidder midt i dit værste mareridt. Så mit råd er nyd dit lille mirakel i maven og læg katastrofe tankerne væk, du kan alligevel ikke forberede dig skulle du bære en af de få få få uheldige.

Anmeld Citér

2. februar 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Ja som spørgsmålet lyder 

Det er frygtelig anstrengende at have det sådan, men det er i virkeligheden meget naturligt. Det hænger jo sammen med, at man er bevidst om hvor meget man ønsker og måske allerede elsker dette barn. Det er forældreskab i sin reneste form. Man kan ikke være gravid eller forældre uden også at bekymre sig for dette barn. Det er jo et lille mirakel hver gang man skaber sådan et barn. Så lad din bekymring have en plads uden at den tager overhånd. 

Knus M

Anmeld Citér

3. februar 2016

Anonym trådstarter

Mor8320 skriver:

Det er frygtelig anstrengende at have det sådan, men det er i virkeligheden meget naturligt. Det hænger jo sammen med, at man er bevidst om hvor meget man ønsker og måske allerede elsker dette barn. Det er forældreskab i sin reneste form. Man kan ikke være gravid eller forældre uden også at bekymre sig for dette barn. Det er jo et lille mirakel hver gang man skaber sådan et barn. Så lad din bekymring have en plads uden at den tager overhånd. 

Knus M

Tak for de søde ord 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.