Sparket i maveb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2016

Christine

Anonym skriver:

Tak  

Du kan tro det er ordnet. Skal gå fra allerede i 22 uge så der er heldigvis ikke så længe til 

Det er godt at det kan lade sig gøre!

Og jeg kan bare sagtens forstå din bekymring. Det er jo desværre bagsiden af at være gravid 

Jeg ved i hvert fald at man også fraråder holdsport som basketball, håndbold mv. når man begynder at få rigtig mave, netop pga risiko for slag mod maven. Så jeg gætter på det betyder at det er ufarligt i tidlig graviditet. Men helt forståeligt hvis du alligevel kontakter lægen!

God bedring (om ikke andet så med forskrækkelsen) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2016

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Det er godt at det kan lade sig gøre!

Og jeg kan bare sagtens forstå din bekymring. Det er jo desværre bagsiden af at være gravid 

Jeg ved i hvert fald at man også fraråder holdsport som basketball, håndbold mv. når man begynder at få rigtig mave, netop pga risiko for slag mod maven. Så jeg gætter på det betyder at det er ufarligt i tidlig graviditet. Men helt forståeligt hvis du alligevel kontakter lægen!

God bedring (om ikke andet så med forskrækkelsen) 

Tak det er sødt af dig. 

Det er mit 3 barn og jeg kan godt mærke jeg er blevet mere pylret denne gang.

Anmeld Citér

1. februar 2016

Carina:-)

Jeg blev ramt hårdt i maven med fuld hammer af et barn på 25 + kg da jeg var i 16 uge og det gjorde så ondt at jeg knækkede sammen af smerte.

Men baby havde det fint og lægen sagde at de ligger godt beskyttet der inde med fostervand osv så i 7 uge ville jeg slet ikke være bekymret da din livmoder stadig ligger under skambenet.

Anmeld Citér

1. februar 2016

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg blev ramt hårdt i maven med fuld hammer af et barn på 25 + kg da jeg var i 16 uge og det gjorde så ondt at jeg knækkede sammen af smerte.

Men baby havde det fint og lægen sagde at de ligger godt beskyttet der inde med fostervand osv så i 7 uge ville jeg slet ikke være bekymret da din livmoder stadig ligger under skambenet.

Dejligt at dit barn er ok

Det her er dog en voksen mand på 80 kg som til med var psykotisk

Anmeld Citér

1. februar 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

Dejligt at dit barn er ok

Det her er dog en voksen mand på 80 kg som til med var psykotisk

For barn ligger stadig beskyttet bag skambenet. Men Ring til din læge så du kan blive beroliget.  Det er ikke sjovt at gå og være bange. 

Anmeld Citér

2. februar 2016

Anonym trådstarter

Mange tak for alle jeres beroligende ord  

Jar været til scanning i dag og alt ser helt perfekt ud..

Vi så det fineste lille hjerte blinke lystigt derudaf 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.