Sparket i maveb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
15 svar
5 synes godt om
1. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg er sygeplejerske og arbejder på en psykiatrisk afdeling samtidig er jeg gravid i uge 7.1

I nat har jeg haft en patient der har sparket mig i maven hårdt 

Jeg har nu ondt, som i rigtig pissed hamrende ondt 

Trænger nok mest til at høre at baby er ok 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2016

Mom2Two

Anonym skriver:

Jeg er sygeplejerske og arbejder på en psykiatrisk afdeling samtidig er jeg gravid i uge 7.1

Ved ikk om du ka bruge det til noget, men mine drenge sparker og hopper dagligt på mig min dreng er helt ok inde i maven... Tænk på dem der falder direkte på maven, hvor der intet sker med deres baby... Babyen er gooooodt beskyttet, og i uge 7 er de jo ret så små jeg tror bestemt din baby er helt ok... <3

Anmeld Citér

1. februar 2016

Tine B

Øhh.... Du er sygeplejerske? Og er på et hospital? Jeg ville gå ned til ob-afd med det samme og bede om en scanning - forklar dem hvorfor? 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Anonym trådstarter

Jeg arbejder desværre ikke på et hospital  ellers havde jeg gjort det asap 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Anonym trådstarter

Ved ikk om du ka bruge det til noget, men mine drenge sparker og hopper dagligt på mig min dreng er helt ok inde i maven... Tænk på dem der falder direkte på maven, hvor der intet sker med deres baby... Babyen er gooooodt beskyttet, og i uge 7 er de jo ret så små jeg tror bestemt din baby er helt ok... <3

Det kan du tro jeg kan 

Tak! 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Dorthe1986

Ring til lægen og hør ad. Umiddelbart ligger fosteret jo stadig nede i bækkenet og er godt beskyttet. Men for at lette din bekymring så ring og snak med en fagperson om det 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver: