Deltager jeres mænd? JM/fødselsforberedelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2016

tarkoflen

Jeg har stemt blankt, da han var med til nogle JM samtaler, måske faktisk kun den første og så var han med til fødselsforberedelse. Inden da var vi i behandling, og der var han med hver gang! Vi var så heldige, at han arbejdede meget tæt på Skejby, så det var ikke det store problem lige at smutte, når det var nødvendigt

hvis vi får lov til at blive forældre igen, tror jeg han hopper JM besøg over medmindre der er en grund til, at han skal med

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2016

Soonmom

Første gang til jordmoder var han ikke med.

2. gang tog han med (tror mest han gjorde det for min skyld, selvom jeg var ligeglad, spurgte bare om han havde lyst.)

De efterfølgende gange har han været med, tror han synes det er hyggeligt nok lige at høre at det går godt, og høre hjertelyd osv.

Vi var til fødsels forberedelse første gang i torsdags (omhandlende fødsel), og vi var begge enige om at det var ren spild af tid og virkelig kedeligt 
Så tror ikke at nogen af os er så hub på at komme igen på torsdag (omhandlende amning), så tror vi høre jordmoder på onsdag, om hun lige kan opdaterer sådan det vigtigste, vi har fået folder osv omkring det.

Så har vi været til rundvisning på fødegang, også os begge, det var tilgengæld rigtig godt

Anmeld Citér

31. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg har sagt ja til begge... Han kunne dog ikke komme til alle JM samtaler  

men ellers var han med i fødselsforberedelse alle gangene...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.