Deltager jeres mænd? JM/fødselsforberedelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Deltager jeres mænd i JM samtaler/fødselsforberedelse

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

778 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg er lidt nysgerrig for at høre om jeres mænd deltager i Jordemoder samtaler/fødselsforberedelse? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2016

sne190810

Nej. Men jeg har også gået til JM engang hver 14.-21. dag, så ville være lige lovligt voldsomt hvis han skulle tage så meget fri, for at komme med til det. 

Fødselsforberedelse er ikke noget jeg dyrker denne gang, men hvis det var så nej, ville han højest sandsynligt heller ikke deltage, da jeg så ville have gået til yoga ligesom sidst. 

Det gør mig absolute intet, at han ikke deltager i overstående.

Anmeld Citér

31. januar 2016

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Jeg er lidt nysgerrig for at høre om jeres mænd deltager i Jordemoder samtaler/fødselsforberedelse? 

Min mand deltog i alt der var at deltage i.. og det samme vil han hvis jeg bliver gravid igen. Tror ikke jeg kunne overtale ham til at lade være, hvis det endelig var.

Anmeld Citér

31. januar 2016

Julemusen

I første graviditet var han med til første og sidste jordemoderbesøg samt rundvisning på fødegangen. Ellers har han ikke været med til andet i den eller de to næste graviditeter, udover fødslen selvfølgelig 

Anmeld Citér

31. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datters far var med til 2 ud af 4 gange med fødselsforberedelse. Det sagde ham ikke så meget, men jeg synes det var så rart at have ham med! Så som kompromis tog han med de 2 gange hvor han alligevel havde fri fra skolen, og jeg klarede de 2 andre gange selv.

Anmeld Citér

31. januar 2016

Chellie

Jeg har godt nok stemt, at han ikke deltager i nogen af delene, men det er en sandhed med modifikationer. Han er med til de ting, hvor det er oplagt at han er med - Dvs de gange, hvor der er inviteret partner med til fødselsforberedelse, og de hjemmebesøg, vi får af hjemmefødselsjordemoderen. Men diverse lægetider, jordemoder-konsultationer på sygehuset, fødselsforberedelse kun for kvinden osv, dem tager jeg til alene.. 

Anmeld Citér

31. januar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Efter mit ønske deltog han ikke til jm da dette kun handlede om min krop og graviditeten i forhold til min krop. Også lidt om baby, men ikke nok til at jeg syntes han skulle tage fri for det. 

Men han deltog til fødselsforberedelsen der var over 3 gange følte vi begge var meget vigtigt. 

Anmeld Citér

31. januar 2016

2babygirls

Anonym skriver:

Han var med til de første samtaler ved begge graviditeter men jeg gik dog ikke til noget fødselsforberedelse.

Anmeld Citér

31. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

har aldrig været til fødselsforberedelse.

mun mand har været med til de jm samtaler hvor det har lagt på en fridag.

han har ikke taget fri for det.

Anmeld Citér

31. januar 2016

Fremad

Anonym skriver:

Fødselsforberedelse har jeg valgt fra begge gange....

Kæresten var med en enkelt gang ved jm da han alligevel havde fri... Ellers har han ikke være med til noget hvilket er fint for mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.