Undervægt og graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2016

Hippo93

mija skriver:

Det kommer jo også an på om man har en almindelig cyklus, har du det?  

Og mht kost, så kunne du snakke med din læge om det, som evt kunne vidersende dig til en diætist. 

Synes egentligt at den er ved at være nogenlunde regelmæssig. Men det har den bestemt ikke altid været. Den har være meget svingende fra 14-45 dage men den er for det meste på omkring 34 dage  

Men selvfølgelig kan det godt spille ind og tror jeg også det gør men tænker også at der må være et andet problem.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2016

tumle

Hippo93 skriver:

Hvor er det dejligt at læse. Jeg håber så meget det kan lykkes for os på trods af mit BMI ligger på 16 Men tænker der må være noget andet der spiller ind så. Men tak for dit svar!

Det er i hvert fald under alle omstændigheder nok en god ide at i har fået tid til at blive tjekket. Det er ved at være længe i har forsøgt uden held, men jeg håber for jer at det snart vil lykkes. 

Anmeld Citér

31. januar 2016

mija

Hippo93 skriver:

Synes egentligt at den er ved at være nogenlunde regelmæssig. Men det har den bestemt ikke altid været. Den har være meget svingende fra 14-45 dage men den er for det meste på omkring 34 dage  

Men selvfølgelig kan det godt spille ind og tror jeg også det gør men tænker også at der må være et andet problem.  

Det kan helt sikkert godt spille ind, men så længe du har din mens, så burde det ikke være det der er problemet.. Så lige hvor længe i har prøvet, håber snart der sker noget for jer, eller at I i det mindste finder ud af årsagen.. Det må ikke være sjovt for jer

Anmeld Citér

1. februar 2016

Hippo93

tumle skriver:

Det er i hvert fald under alle omstændigheder nok en god ide at i har fået tid til at blive tjekket. Det er ved at være længe i har forsøgt uden held, men jeg håber for jer at det snart vil lykkes. 

Ja det er det godt nok! Håber lægen kan give os et ordenligt svar :-)

Anmeld Citér

1. februar 2016

Hippo93

mija skriver:

Det kan helt sikkert godt spille ind, men så længe du har din mens, så burde det ikke være det der er problemet.. Så lige hvor længe i har prøvet, håber snart der sker noget for jer, eller at I i det mindste finder ud af årsagen.. Det må ikke være sjovt for jer

Kan heller ikke helt forstå det når jeg har min menstruation.. Og min ægløsning er der enten i aften eller i morgen. Så håber der sker lidt nu ��

Anmeld Citér

1. februar 2016

VN

Nu har jeg godt nok haft en spontan abort, men.. Det kan sagtens lade sig gøre jeg er selv undervægtig, og har været det hele mit liv. Meget spinkel og lille bygget, min BMI er på 17 nu. Vi prøver igen med mission baby, men min læge sagde at så længe man har en cyklus så er det ikke et problem. Min har endda været stoppet engang, men kom igen. Jeg hepper på jer!  Prøv at slippe tankerne og stressen (det kan sagtens være derfor det er svært), tag en mini ferie, weekend, weekendophold og drik jer fulde og nyd hinanden. Det plejer at virke 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Hippo93

VN skriver:

Nu har jeg godt nok haft en spontan abort, men.. Det kan sagtens lade sig gøre jeg er selv undervægtig, og har været det hele mit liv. Meget spinkel og lille bygget, min BMI er på 17 nu. Vi prøver igen med mission baby, men min læge sagde at så længe man har en cyklus så er det ikke et problem. Min har endda været stoppet engang, men kom igen. Jeg hepper på jer!  Prøv at slippe tankerne og stressen (det kan sagtens være derfor det er svært), tag en mini ferie, weekend, weekendophold og drik jer fulde og nyd hinanden. Det plejer at virke 

Tusind tak for dine råd! Må prøv noget af det af og håbe det virker :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.